1

Onderwerp: hoelang kun je cupcake's bewaren?

Hoe lang kun je dus cupcak's bewaren?

Ik wil donderdag avond de cupcake's bakken.
Maar heb ze pas maandag nodig.  (Dit kan even niet anders i.v.m andere dingen en de tijd)
Maar zijn ze dan nog wel lekker?

Kun je ze ook invriezen? Maar als je ze uit de vriezer haald worden dan de papiertjes van de cc's dan niet nat?

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Nog even iets anders ik heb de mix voor cupcake's gekocht maar hoeveel mix kun je het beste gebruiken voor 12 cc's?

2

Re: hoelang kun je cupcake's bewaren?

Hallo Corina,

Cupcakes kun je gewoon invriezen. Als je ze donderdagavond maakt en ze zijn afgekoeld, dan kun je ze de avond zelf nog in de vriezer steken of anders vrijdag morgen. Gewoon in een plastiek zak doen. De cc-papiertjes zijn van vetvrij, dus dat is geen probleem. Doe ik ook vaak hoor.

Als je ze wilt bekleden en decoreren, kun je de cc's ongeveer 4 uurtjes van tevoren uit de vriezer halen.

Met de mix voor cc's heb ik geen ervaring. Ik gebruik altijd het recept van hier op de website.

Succes!

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

3

Hoi
Ik heb ze ook wel eens ingevroren, bekleed/versierd en al! Ging prima. Binnen een paar uur zijn ze al te eten.
Voor 12 cc's gebruik ik de helft wat op het pak staat.
Succes

4

Hoi,

Ik gebruik 100 gram mix per 4 cc's
Dus 300 gram voor 12 cc's

5

Ik heb meestal wel een voorraadje cc's in de vriezer. Soms gedecoreerd en soms gewoon kaal. Gaat altijd prima en smaken perfect.
Ik gebruik funcakes mix gewoon omdat ik die heerlijk vind smaken.
Voor 12 cc's gewoon de helft gebruiken.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties