1

Onderwerp: Zelf structuur maken

Ik zie zulke mooie taarten met een mooie structuur voorbij komen....
Alleen vind ik de rolling pins zo leuk dat ik er meerdere leuk vind en jaaah zoals jullie weten is deze hobby niet goedkoop...

Nu vroeg ik me af kan je op 1 of andere manier ook zelf structuur aanbrengen??

Heb zitten denken om een tekening van een structuur uit te printen deze op het fondant te leggen en dan met een bolle kant over te trekken... zou dat lukken??

Ben zo benieuwd want ik wil ze zo graag maken maar kan niet kiezen!!

Owjee.. nieuwe verslaving, wat is dit leuk!!

2

Re: Zelf structuur maken

Je zou het gewoon eens moeten proberen denk ik!

Ik weet niet of het lukt maar misschien krijg je er wel een grappig effect mee! Ik zou er wel een plastic mapje tussen doen!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

Er zijn genoeg dingen in omloop die structuur maken denk ik.

Placemats van Xenos, matjes voor in je wasbak, antislip matjes en ga zo maar door. Allemaal goedkoop. Gewoon ff aan de niet alledaagse dingen voor je cake denken  :D

4

Yep, ben het met soepkip eens. Xenos, Action, blokker, hema. Ze hebben allemaal dingen waar je relief me kan maken. Denk eens aan placemats met een motiefje. Even insmeren met crisco en je kunt er zo overheen rollen. Spaart heel veel geld  :)

groeten Annemieke
Cake It

5

in de webshop hebben ze behalve die rolling pins ook nieuwe structuurmatten, wat stuggere. zijn maar 12,95 en ze werken best aardig! scheelt dus wel veel met zo'n rollingpin...

en op zich is het misschien nog de moeite om mensen in je omgeving te zoeken die met je willen delen. zo vaak gebruik je het misschien ook weer niet!

anti-slipmatjes is wel een idee trouwens  :think:

succes!

6

Wat een leuke ideeen.
Ik ga morgen even bij blokker enzo kijken.
Top idee.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

7

Ik heb van Makin's clay structuurmatjes gekocht.
Deze zijn wel klein, en dus niet geschikt om een hele taart mee te doen, maar voor cc's erg leuk.
Ik heb ze op mijn werk besteld, maar je kunt ze ook wel via internet of bij pipoos kopen.

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

8

Heb je niet ergens een ouderwets stukje vitrage liggen?  :D

(wel goed gewassen natuurlijk en zonder pluisjes!!) dat over je fondant en dan de roller d'r overheen..  ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9

jaaah ik heb al rondgekeken, want volgens mij hoort het er bij dat je in elke winkel waar je komt gaat kijken naar dingen die je kan gebruiken voor een taart!!

Zit nu te denken ermoeten toch ook van die verfsjablonen zijn...
MIsschien dat ik daar wat mee kan.. volgens mij hebben me ouders nog leuke in verpakking liggen.. zal dr maar binnenkort even langs.. even zoeken!

Owjee.. nieuwe verslaving, wat is dit leuk!!