Onderwerp: Oeps, zal me maar een voorstellen
Ondertussen al bijna 9 maanden actief op de forum, dan wordt het echt wel eens tijd om me voor te stellen
Had natuurlijk al veel eerder gemoeten
Ik was zo onder de indruk van het show of gedeelte, dat ik niet verder keek
Ik ben Elke van der Sanden, 28 jaar oud/ jong.
Ik woon in Ospel, Limburg, samen met vriend en mijn zoontje Jens van 3 jaar. Ik maak in de zomer heel graag tochten op mijn racefiets. Maar ik ben nu niet weg te slaan van dit forum, vanwege mijn andere hobby HET BAKKEN EN FREUBELEN met eigenlijk alles wat zoet is
Ik ben besmet door mijn schoonzus, die bakt eigenlijk nooit taarten, maar toen ze 12,5 jaar bij mijn broer was en 2,5 jaar getrouwd had ze samen met een vriendin een taart bekleed met fondant en mooi versierd. Toen dacht ik, na al jaren appeltaarten perencakes chocolade taartjes pindarotsjes en bonbons te hebben gemaakt, dat wil ik ook
Zo kwam ik bij deze site terecht, ben in de shop een starters pakket gaan bestellen met de dingen die ik dacht nodig te hebben en ben gaan proberen...
Dit was het resultaat,
Met alle tips en adviezen worden de resultaten steeds mooier en daardoor het maken ook steeds leuker.
Momenteel zit ik hopeloos thuis met een nekhernia, maar doordat ik niet meer zelf hoeft te mixen kan ik af en toe toch nog lekker freubelen. Zodra ik beter ben ga ik zeker een workshop of cursus volgen.
Nu weten jullie eindelijk wie ik ben. Ik schaam me wel dat ik daar zo lang mee heb gewacht.
Lieve groetjes Elke