Onderwerp: Witte rozen op een petrol-blauwe ondergrond
Voor een wat oudere dame werd er om een petrol-blauwe taart met bloemen gevraagd. Het is deze geworden. Zo leuk om rozen te boetseren.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Witte rozen op een petrol-blauwe ondergrond
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een wat oudere dame werd er om een petrol-blauwe taart met bloemen gevraagd. Het is deze geworden. Zo leuk om rozen te boetseren.

prachtig strak,mooie kleur bluw en mooi je rozen.................
Mooie taart en inderdaad een mooie kleur!
Een hele mooie taart! En je rozen zijn prachtig!
En die mat moet ik ook maar eens vaker gaan gebruiken, het maakt een taart al gelijk bijna af.
Moooooi!!!!!!!!
leuk de roosjes zijn echt mooi hoe krijg je dat zo goed voor elkaar?
leuk de roosjes zijn echt mooi hoe krijg je dat zo goed voor elkaar?
Uhm...eerst een workshop gevolgd bij Lies en daarna oefenen...oefenen...en oefenen.
Wauw, hoe heb je je taart zo strak kunnen bekleden, terwijl je de reliëfmat "opliggend" hebt gebruikt? Dat gaat toch weg met smootheren? En je rozen zijn prachtig.
mooie rozen hoor! en de kleur vind ik erg leuk!
Prachtig door zijn eenvoud!! idd super mooie kleur
Mooie kleuren combi en wat een mooie rozen!!
plaatje!!
ochhhhh wat een mooi weer en mooi roosjes ,moet er straks ook één maken voor een oudere dame .wordt 88,zal ff goed kijken haha leer er vast weer van Monique,dus bij deze bedankt weer
groetjes Carla
Mooie taart!
Mooie taart; simpel en strak vindt ik ze erg leuk.
Wauw, hoe heb je je taart zo strak kunnen bekleden, terwijl je de reliëfmat "opliggend" hebt gebruikt? Dat gaat toch weg met smootheren?
Dit is gelukt doordat ik de taart een nachtje in de koelkast heb laten opstijven toen ik hem heel strak afgesmeerd had. Daarna de marsepein uitrollen en dan smootheren en pas daarna de reliefmat gebruiken. Als ie op de taart ligt dan "smoother" ik met mijn handen ipv mijn smoother. Snappie??
Mooie kleurencombi.
Heel sjiek!!!
Dit is gelukt doordat ik de taart een nachtje in de koelkast heb laten opstijven toen ik hem heel strak afgesmeerd had. Daarna de marsepein uitrollen en dan smootheren en pas daarna de reliefmat gebruiken. Als ie op de taart ligt dan "smoother" ik met mijn handen ipv mijn smoother. Snappie??
Yep, ik snappie-um helemaal
. Nachtje koelkast dus; dat ik daar nou niet zelf aan gedacht had
. Bedankt voor je antwoord.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Witte rozen op een petrol-blauwe ondergrond