Onderwerp: En dit doe ik nooooooooit meer (denk ik...)!
Vandaag bezig geweest met de taart voor mijn vader, die hij wilde trakteren op zijn werk. Hij was half januari 35 jaar in dienst en alsnog voor zijn verjaardag en wilde graag de vrachtwagen waar hij in rijdt terugzien in taart.
Toen ik 'jahoor, dat doe ik wel!', zei..had ik al een beetje spijt, omdat ik het gevoel had dat dit best wat voeten in de aarde zou hebben. En inderdaad, het was best een reken- en uitzoekwerk. Wilde natuurlijk dat de verhoudingen goed klopten...Plots een superdrukke werkweek, waardoor ik gewoon niet aan veel voorbereiden ben toegekomen (en ben al zo'n stresskip..).
De trailer is gemaakt van biscuit en die moest echt gestut worden, anders zou hij inzakken. Waar ik normaal binnen een kwartier/20 minuten klaar ben met vullen en bekleden, heb ik er nu meer dan een uur overgedaan..Al die vlakken. Gelukkig is het totaalplaatje redelijk naar mijn zin (al vind ik hem bij lange na niet strak genoeg).
Ben benieuwd hoe er morgen op zijn werk gereageerd wordt, we hebben hem vanavond nog samen weggebracht. Papa was er in ieder geval héél erg blij mee
.
Maar....of ik het nog ns doe?? Ik weet het niet hoor, dan moet iemand me wel heeeeeel lief aankijken denk ik
.
Maar goed, genoeg geklets...hier komen de foto's. De trailer is van biscuit, de cabine van cake, beide gevuld met kersenvlaai en banketbakkersroom, afgesmeerd met caramelcrème. In totaal was de wagen 43 cm lang, 7,5 cm breed en 12 cm hoog.

Met de miniatuur erbij.
Bedankt weer voor het kijken, hoor graag wat jullie ervan vinden en wees gerust eerlijk met tips/opmerkingen
.
én dochter - 21 januari 2014

Ik vinnum mooi!