1

Onderwerp: een 'ik verveelde me en heb de restjes opgeruimd' taartje

:o
Hij is bobbelig (had nog restje botercreme staan en geen zin om nieuwe te maken)
http://img705.imageshack.us/img705/6819/valentijnscake007.jpg
ik heb niet de punctualiteit die veeeel van jullie wel hebben, maar het houd me van de straat haha

Trouwens, zijn er meer mensen die hun eigen taarten niet te eten vinden???

2

Re: een 'ik verveelde me en heb de restjes opgeruimd' taartje

Ik vind het een lieve taart!

Ik hou ook helemaal niet van marsepein of fondant haha maar vind het taarten decoreren en boetseren helemaal super om te doen

3

haha dus k ben niet de enige :lol:

geef mij maar lekker een vlaai met veel fruit :9

4

ik vind eerlijk gezegd fondant & marsepein ook niet te eten :$.  en dat is maar goed ook. anders zou ik binnen de kortste keren 3 kledingmaten groter moeten haha!

5

Whahahahaha, geef mij maar een slagroomtaart! Tis niet zo dat ik mijn taarten smerig vind. Maar ik ben der niet dol op. Ik hou niet zo van marsepein en als ik wel eens van mijn eigen gemaakte marshmellow fondant snoep, dan ben ik al uitgegeten als mijn taart klaar is. Ik eet eigenlijk bijna niet tot nooit gebak....... :/

Leuk taartje heb je trouwens van je restjes gemaakt!

Groetjes San

6

Gelukkig!
Ik houd helemaal niet van fondant, maar de kleine stukjes van de bekleding gaan nog. Met marsepein kun je me het huis uitjagen en botercreme, als afsmeren gaat het nog, maar anders hoef ik het echt niet.
Dus nee, je bent niet de enige ;)

(Gelukkig vind de rest hier in huis het wel lekker)

Maar je taart is erg leuk en zoals gezegd het houd je van de straat en daar gaat het per slot van rekening om :Y

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

7

Hier ook een geen taartliefhebber hoor!
Wél om te maken uiteraard, dat vind ik helemaal GEWELDIG, maar voor fondant, marsepein of botercreme of je me echt niet wakker te maken hoor! En inderdaad, waarschijnlijk is dat maar goed ook  ;) .

Leuke taart hoor!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8

Hier nog zo iemand. Maar ik houd sowieso niet van wat ik zelf heb gebakken.
Iedereen vindt het maar vreemd, dat je zo graag taarten maakt en er dan zelf niks van wil eten.

9

haha dat heb ik nou ook, ik hou van taart maken en decoreren... maar taart eten.. neeeeh! ;)

10

Hahaha dat heb ik ook...ik vind fondant/ marsepein en botercreme ook echt niet lekker (laat ik ook altijd staan) maar om te decoreren vind ik het super.

jammer is wel dat mijn hele familie niet zo dol is op marsepein dus ze vragen me eerder om een slagroomtaart te maken dan een gedecoreerde  :(

Groetjes Mies (bakmadam)

11

Ik lust het allemaal wel, maar als ik aan het bakken sla, eet ik er eigenlijk nooit van. Gelukkig maar... :+

Groetjes,
Wendy

12

Nou ik vondt marsepein en fondant nooit lekker, maar heb nu de marsmallowfondant en die is te lekker vindt ik :o

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

13

haha ook ik lust ze niet zo graag. Geef mij maar een appeltaart of een aardbeien kwarktaart  :9

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

14

Had ik daar nu ook maar last van, Helaas vind ik het wel allemaal heel erg lekker en heb ik er "moeite" mee om een taart af te geven als ik hem zelf niet mee op kan eten. Gelukkig vinden we hier vaak een reden om een taartje te eten.

15

Hahaha wat grappig zeg, ik zat het me af te vragen, of iedereen hier het nou echt lekker zou vinden....leuke vraag!
Ik ben er ook niet echt gek op...een klein beetje eet ik maar van het marsepijn maar de vulling en 'beschuit' vind ik altijd wel lekker!

Groetjes!

16

hahaha k ben dus niet de enige :lol:
De taart hierboven heb ik in de prullebak gekieperd, nadat ik de vulling er tussenuit gesnoept had :o