1

Onderwerp: taart 80 personen?????

hallo even een vraagje
een taart voor 80 personen welke formaat vormen kan ik dan het beste gebruiken?

bedankt

Re: taart 80 personen?????

even kijken in de tabellen hier links.

we kunnen je wel adviseren, maar dat is natuurlijk afhankelijk van wat voor bakpannen je hebt en hoe hoog jouw max is om te stapelen bijvoorbeeld ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

tipsytaartje schreef:

even kijken in de tabellen hier links.

we kunnen je wel adviseren, maar dat is natuurlijk afhankelijk van wat voor bakpannen je hebt en hoe hoog jouw max is om te stapelen bijvoorbeeld ;)

ja ik maar ik zou het niet weten het is voor een bruidstaart en ik heb 4 hoog nog niet gedaan. en ik bak ze meestal wel hoog maar ik denk met een 4 hoog dat ik ze niet te hoog moet aanhouden toch?

de hoogte van je kapsel (taartbodem) heeft niks te maken met hoe hoog je stapelt.

je kunt kiezen voor 35,30,25,20 dan heb je volgens de tabellen 86 personen.
of een stukje kleiner, maar dan ook minder taart, 32, 28, 22, 18 Dan heb je ongeveer voor 73 personen, dus das krap.

Even passen en meten. En het zou zonde zijn als je voor 1 opdracht allemaal nieuwe bakpannen moet aanschaffen. Ik heb ze net even geteld, maar ik heb nu ook 12 maten rond, maar dat is wel verzamelt in 1,5jaar :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

tipsytaartje schreef:

de hoogte van je kapsel (taartbodem) heeft niks te maken met hoe hoog je stapelt.

je kunt kiezen voor 35,30,25,20 dan heb je volgens de tabellen 86 personen.
of een stukje kleiner, maar dan ook minder taart, 32, 28, 22, 18 Dan heb je ongeveer voor 73 personen, dus das krap.

Even passen en meten. En het zou zonde zijn als je voor 1 opdracht allemaal nieuwe bakpannen moet aanschaffen. Ik heb ze net even geteld, maar ik heb nu ook 12 maten rond, maar dat is wel verzamelt in 1,5jaar :)

ja das is ook zo ik ben net een paar maand bezig en heb er 5 maar alleen de 20 cm dus de rest moetik idd aanschaffen. :mad:   ik overleg gewoon met de bruid of 86 per of 73 en dan zien se wel verder

bedankt

groetjes kim

6 Laatst bewerkt door Charissa (15-02-2010 09:38)

Leuk kim dat je een bruidstaart gaat maken maar wel best wel snel en spannend.
Zorg voor een goede voorbereiding want een bruidstaart is niet niks en zeker niet voor 80 personen.
Misschien kun je het samen met je vriendin doen?
Veel succes!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl