Re: Dit doen we nooooooooit meer !!!
Prachtige taart...zowel voor als na!!!Op het lijstje na zie ik geen punten die minder mooi zijn bij de na foto hoor.superrrrrrrr
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit doen we nooooooooit meer !!!
Prachtige taart...zowel voor als na!!!Op het lijstje na zie ik geen punten die minder mooi zijn bij de na foto hoor.superrrrrrrr
we zijn intussen verwend met mooie taarten hier op het forum, MAAR DEZE IS TOCH WEL ERG MOOI, WOW. WOW. WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een supergave bruidstaart.
Wat een toptaart!
De gaafste bruidstaart die ik tot nu toe heb gezien!
Hopelijk houden jullie toch een goed gevoel over aan dit kunstwerk.
Deze taart heeft zoveel fantastisch leuke en mooie details, wow!
o wat een geweldig leuke taart!! jammer dat het prachtige lijstje kapot ging grrrrr maar zeker bedankt voor het delen van deze taart!!
........Ik begrijp wel waarom ze speciaal een taart van jullie wilde..... WAUW
Wauw wat een waanzinnige mooie taart! Geweldig! Kan me voorstellen dat je er dan behoorlijk van baalt als er iets mis gaat..
Ik had je verhaal al gelezen op de chat,was zo benieuwd hoe het was afgelopen met de taart, en zie hier een beeldschone bruidstaart.
Jeetje, hier heb ik geen woorden voor....wát een mooie indrukwekkende taart hebben jullie weer gemaakt!!
Zelfs met gebroken lijstje issie nog prachtig...enne.....scherven brengen geluk! Dus wie weet heb je, welliswaar onbedoelt, nog wat extra geluk aan dat huwelijk toegevoegd.
Groetjes,
Annette
Jeetje, hier heb ik geen woorden voor....wát een mooie indrukwekkende taart hebben jullie weer gemaakt!!
Ik zie op de vorige pagina dat ik al op deze taart had gereageerd.... Ik vind hem dus echt mooi!!
Wauw, wat een super mooie taart.
Ik vind het een onwijs prachtige taart!!
Ik ben er helemaal stil van, wat een super mooie taart. Ondanks het gebroken fotolijstje, helemaal geweldig .
Maar ik kan mij helemaal voorstellen de stress, maar het is een dikke 10
Wat een kunstwerk; kapot fotolijstje; niets van gezien.
Ondanks het drama een geweldige taart!
Wat een fantastische prachtige taart. Oooh als ik je verhaal zo hoor begrijp ik het helemaal... Maar weet je. Vaak ziet de betreffende persoon waar de taart voor is, vaak niet waar je je zo druk over heb gemaakt
Hij is in iedergeval echt super!!!
wauw he wat een super geweldige mooie taart..
Wat vervelend zeg! Maar wat een leuke taart!!
Heb m al een paar x aangeklikt en nog niets geschreven... HOe durf ik. Deze is werkelijk prachtig!!!!
Ooh, wat vervelend! Maar wat een prachtige taart weer!!
Wat een plaaaaaaatje!!!
So de ju! Wat een waaaaanzinnig gave taart zeg!!!
Ondanks het kapotte lijstje echt helemaal geweldig.
Maar kan me voorstellen dat je er buikpijn van had ja. Wat een drama joh!
Alle stress alweer een beetje te boven??
Je hebt vast wel goede reacties gehad, toch?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit doen we nooooooooit meer !!!