1

Onderwerp: how to spiderman

Ik heb een spiderman proberen te puzzelen maar het is niet zo goed gegaan en nu vraag ik me af of iemand een how to heeft om em te boetseren. Het webpatroon ging vrij goed met inkerven en dan bloemsuiker erin kwasten maar verder ben ik er niet zo tevreden mee.

groetjes Carla

2

Re: how to spiderman

Hoi Carla ik ben nu zelf bezig met spiderman te boetseren en ik heb daar ook geen how to van maar ik google op spiderman en zo van op de foto probeer ik hem dan te boetseren maar dat helpt je niet verder hé!!! :nooo

Vele en lieve groetjes Nicole

3

Wel een spider woman gevonden: http://picasaweb.google.com/medradus/Ar … Maravilha#

4

Nee Nicole aan jouw boetseerkunsten kan ik niet tippen, wil wel eens op workshop komen bij jou om te boetseren, later op het jaar dan, misschien doe ik het mezelf wel kado voor mijn 40ste :) .

Karin bedankt de superwoman is supermooi ik ga die zeker al opslaan maar ik heb ondertussen mijn puzzelplaatje met wat tips van mijn man aangepast. Nog steeds niet geweldig maar ik kan er mee leven zo. En ik heb nog redelijk wat decoraties te maken voor de taarten. Volgende maand wel terug een spiderman en dan probeer ik hem zeker wel.
Mijn puzzelplaatje is ook niet echt een puzzelplaatje 't is 3cm dik zal dat ook wel zijn wat ik zie. Maar ik en puzzelplaatjes dat gaat niet goed samen ik boetseer liever (of alé pogingen tot). Mijn allereerste taart was met een puzzelplaatje en sinds niks meer.

groetjes Carla

5

Moet je hem voor of na de freubel dag hebben anders kunnen we hem proberen om samen maken :rolleyes:

6

Nicole die tweede is voor erna, zou wel heel leuk zijn om hem samen te maken :Y .

Het is ook altijd zoveel handiger om commentaar te krijgen (zelfs van mijn man die nog nooit met taarten bezig geweest is) ik zie vaak iets maar weet niet wat of wat ik eraan kan verhelpen en dan even een blik van iemand anders kan goed helpen en van een expert zeker natuurlijk.

Zou dat niet iets zijn voor hier geen parade voor taarten of boetseersels die af zijn maar eentje voor als je nog niet klaar bent om tips te krijgen wat je kan verbeteren?

groetjes Carla

7

Clara-Mauri schreef:

Nicole die tweede is voor erna, zou wel heel leuk zijn om hem samen te maken :Y .

Het is ook altijd zoveel handiger om commentaar te krijgen (zelfs van mijn man die nog nooit met taarten bezig geweest is) ik zie vaak iets maar weet niet wat of wat ik eraan kan verhelpen en dan even een blik van iemand anders kan goed helpen en van een expert zeker natuurlijk.

Zou dat niet iets zijn voor hier geen parade voor taarten of boetseersels die af zijn maar eentje voor als je nog niet klaar bent om tips te krijgen wat je kan verbeteren?

Je bedoelt ...je hebt een deel af en weet niet meer hoe verder, je neemt een foto plaats die op het forum en krijgt dan tips hoe het verder moet???; ik denk dat je dat kan plaatsen bij klein en fijn en er zal altijd wel iemand zijn die je verder wil helpen hoor!!!!  :Y  ;)

8

Je bedoelt ...je hebt een deel af en weet niet meer hoe verder, je neemt een foto plaats die op het forum en krijgt dan tips hoe het verder moet???; ik denk dat je dat kan plaatsen bij klein en fijn en er zal altijd wel iemand zijn die je verder wil helpen hoor!!!!

Ja klopt eigenlijk wel Nicole, heb ik ooit gedaan. Alleen iedereen is zo lief hier hé  :)

Ondertussen heb ik veel zin om spiderman toch maar over te doen met de link van Karin.

groetjes Carla

9

Clara-Mauri schreef:

Je bedoelt ...je hebt een deel af en weet niet meer hoe verder, je neemt een foto plaats die op het forum en krijgt dan tips hoe het verder moet???; ik denk dat je dat kan plaatsen bij klein en fijn en er zal altijd wel iemand zijn die je verder wil helpen hoor!!!!

Ja klopt eigenlijk wel Nicole, heb ik ooit gedaan. Alleen iedereen is zo lief hier hé  :)

Ondertussen heb ik veel zin om spiderman toch maar over te doen met de link van Karin.

Doen zou ik zeggen!!! ;)