1

Onderwerp: boetseren

Kan iemand mij vertellen hoe je de 'blosjes' maakt op de wangen van je geboetseerde poppetje? :o

2

Re: boetseren

Met een klein kwastje en een beetje kleurpoeder, al dan niet met een beetje glans erin!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Ik maak roze (door witte en een beetje rode dust-powder te mengen) en breng dat met een zacht kwastje voorzichtig (niet teveel ineens) op de wangetjes.
Beter 2 x dun dan 1 keer te veel!  ;)

Hoop dat je er iets aan hebt.

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

4

Bedankt voor de reacties. Ik ben nog niet zo heel lang aan het 'bakken' dus heb nog geen dustpowder in huis. Wat kun je daar nog meer mee doen?

5

Verven :) Met een beetje alcohol kun je het 'aanlengen' en verven.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Annelies schreef:

Ik maak roze (door witte en een beetje rode dust-powder te mengen)

Wist je dat je ipv witte dustpowder ook maizena kan gebruiken? Voor het mengen, that is. Niet voor alleen met wit dusten hoor.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Tsja, het kan niet met plakkaatverf....
Je kun nou eenmaal niet alles tegelijk aanschaffen voor deze hobby, maar dan kun je dus ook niet alles al meteen doen ;)
Wat eventueel nog zou kunnen is een klein rondje lichtroze heeeeeeel dun uitrollen(zodat het bijna doorschijnt) en dat 'velletje' als wangetjes erop plakken!

Tot taarts, Yvonne

8 Laatst bewerkt door Tom Poes (14-02-2010 21:52)

ben lekker bezig, nou stond 't er nog dubbel ook....

Tot taarts, Yvonne

9

Tom Poes schreef:

Tsja, het kan niet met plakkaatverf....
Je kun nou eenmaal niet alles tegelijk aanschaffen voor deze hobby, maar dan kun je dus ook niet alles al meteen doen ;)
Wat eventueel nog zou kunnen is een klein rondje lichtroze heeeeeeel dun uitrollen(zodat het bijna doorschijnt) en dat 'velletje' als wangetjes erop plakken!

Oepsie :o , ik heb niet goed gelezen!
Je vroeg niet 'waar kan ik het nog meer mee doen', maar 'wat kan ik daar nog meer mee doen'....
Excuus, het is nu een beetje een flauwe reactie!
maar er zijn soms mensen die willen na een week taarten alles hebben en kunnen en nemen niet de tijd om er langzaam wat in te groeien
Nogmaals.... sorry :O

Tot taarts, Yvonne