Re: Dwars door de taart heen!!!
Geweldig! Leuk ook dat hij zo'n pilotenmuts op heeft, komt goed van pas in deze kou.
Grtjs,
Hanneke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dwars door de taart heen!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldig! Leuk ook dat hij zo'n pilotenmuts op heeft, komt goed van pas in deze kou.
Grtjs,
Hanneke
Ohhhhhhhhhhhhh wat leuk zeg en die muts die de ooievaar op heeft hahaha.....prachtig|!!!!!!!!!
supervet gemaakt zeg!
Hoe heb je het hoofd en het achterlijf geplakt???
supervet gemaakt zeg!
Hoe heb je het hoofd en het achterlijf geplakt???
jeetje.. wat een reacties
Ik heb het hoofd en zijn kont met tylose gehard en daar eerst een sateprikker in gedaan. Uiteindelijk met eetbare lijm aan de taart geplakt. Ik vond het wel jammer dat ik satéprikkers moest gebruiken (ik hou mijn taarten graag geheel eetbaar) maar in dit geval kon het niet anders. De poten zijn apart met tylose gehard met een sateprikkertje in zijn kont geprikt. 
bedankt voor de uitleg!
Hihihi Wat ontzettend leuk! Had deze stuntende ooievaar wel vaker door de ramen zien hangen, maar nog niet eerder door een taart! Wat een goed idee en prachtig geboetseerd!
Hihihi Wat ontzettend leuk! Had deze stuntende ooievaar wel vaker door de ramen zien hangen, maar nog niet eerder door een taart! Wat een goed idee en prachtig geboetseerd!
Jawel hoor, ik heb m ook al een keer gemaakt 
Maar deze uitvoering is ook superleuk 
Gaaaaaaaaf!!
In een woord geweldig!!!!!! 
Wat ongelooflijk leuk!! Vooral die muts is geweldig!
Geweldig!
MarLis schreef:Hihihi Wat ontzettend leuk! Had deze stuntende ooievaar wel vaker door de ramen zien hangen, maar nog niet eerder door een taart! Wat een goed idee en prachtig geboetseerd!
Jawel hoor, ik heb m ook al een keer gemaakt
Maar deze uitvoering is ook superleuk
oja? dacht ik origineel te zijn... jammer heb de jouwe gemist
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dwars door de taart heen!!!