1

Onderwerp: Zwangere buik maar helaas...

We zouden vandaag bij vrienden op bezoek die hun 4e verwachten dus ik vond het een prachtige gelegenheid om de zwangere buik uit te proberen. Dus ik was gisteravond heeeel druk bezig met de taart als de telefoon gaat: We kunnen helaas niet komen want mijn vriendin heeft veel last van harde buiken, ontsluiting en bloedingen en dat terwijl ze nog helemaal tot april moet! Natuurlijk komen we dan niet (want ja wij brengen ook 4 kids mee!) gezondheid van haar en de beeb gaat voor, maar je kan je voorstellen hoe ik me gisteravond voelde... Ik heb hem wel afgemaakt en hier komt ie:

Gevuld met after eight creme een laagje krokante witte crispy chocolade en hazelnootmousse afgesmeerd met witte ganache.

http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs165.snc3/19235_307138168404_658153404_3401542_4421243_n.jpg

We zijn maar naar mijn ouders gegaan en hem daar soldaat gemaakt jammer genoeg proef ik niks want ik  ben zooooo verkouden....

2

Re: Zwangere buik maar helaas...

Wat jammer maar wel te begrijpen je taart is heel leuk je schoonouders vonden het vast minder erg  :9 Gr chantelle

3

Ow ik vind hem heel erg leuk! wel naar voor je vriendin, ik hoop dat het allemaal goed komt

4

kon je hem niet invriezen voor haar?

Durf te genieten van het leven!!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=TITBXTNT

5

Oh, wat een vervvelend bericht. Het is wel een schitterende zwangere buik geworden.
Ik hoop dat ze de rest van de zwangerschap nog zo ver mogelijk kunnen rekken en dat het met de baby goed blijft gaan tot de bevalling.
Sterkte voor je vriendin!

6

Hele mooie taart! Maar wel vervelend voor je vriendin... Hopelijk komt het goed!

Sinds begin december 2009 taart addict!

7

Jeetje, das schrikken zeg! Hopelijk komt het goed met je vriendin en haar beebje en laat de bevalling nog even op zich wachten.

Je taart vind ik wel heel leuk geworden, jammer dat hem niet hebt kunnen geven  :|

Veel liefs Rafaëla

8

Mooie taart!
Kan je hem niet gewoon bij haar alleen langsbrengen?
Of inderdaad invriezen???

Liefs,

Een eigen taart smaakt lekkerder omdat het met liefde is gemaakt.

9

Vind em heel erg leuk, heb het idee even meegenomen.

Hoop dat het met je vriendin inmiddels ietsie beter gaat.

Printje op ouwel of frosty nodig? Mail me even!

10

Die is leuk gemaakt! Hopelijk komt het goed met je vriendin.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

11

Wat een mooie zwangere buikentaart! Deze staat ook nog op mijn verlanglijstje om te maken.

Ik hoop dat het wel weer goed gaat met je vriendin en haar beebje.

Grtjs,
Hanneke

Het leven is verrukkelijk.....en taart trouwens ook!

12 Laatst bewerkt door femmie (14-02-2010 08:53)

erggg leuk, en mooie kleuren!!
en wat vreselijk voor je vriendin, dat moet erg naar voor haar zijn..
hopen dat het kleine wonder lekker blijft zitten!! sterkte!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

13

Invriezen ging niet omdat (zelfs de hele grote vriezer die wij hebben) de vriezer gewoon vol zit! En brengen ging ook niet want ze wonen niet naast de deur (ruim een uur rijden).

Maar ik heb wel beloofd dat als we de volgende keer langs komen er een maak.

14

mooi gedaan en ik hoop dat het allemaal goed gaat met je vriendin en het kindje

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

15

Ze dankt jullie allen voor het meeleven! We hopen en bidden dat het allemaal goed komt!

16

mooie taart..hoop dat het allemaal goed komt met je vriendin en haar kindje ! En met jouw verkoudheid !

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

17

Mooie taart en zeker hopen dat het goed gaat met je vriendin en haar kindje.

Groetjes,
Susan