1

Onderwerp: Taart bak benodigdheden (basis)

Voor het bakken van een taart zijn er wat spullen op de markt die eigenlijk niet in je keuken mogen missen. Zie bijvoorbeeld maar eens precies 300 gram bloem af te wegen zonder weegschaal. Of precies 250 milliliter melk voor je vanillesausje? Daar heb je toch een maatbeker voor nodig. Nu zijn er nogal wat spullen op de markt die je kan gebruiken, maar die grotendeels in je keukenkast liggen. Zo is het bijvoorbeeld leuk om een hartvormige taart te kunnen bakken met een hartvormige bakvorm. Of een “patisseriemes” om je taart te snijden. Maar echt nodig heb je het niet. Om te zorgen dat je niet nodeloos veel spullen in je keuken hebt liggen voor het bakken van een taart heb ik een lijstje gemaakt met 10 taart bak benodigdheden. Als je deze in huis hebt, kan er eigenlijk niks mis gaan.

Voor de mensen die niet naar mijn website willen komen, dit zijn de 10 instrumenten:
beslagkom
deegroller
garde
kwastje
maatbeker
mixer met deeghaken
ovenschaal
springvorm
spuitzak
weegschaal

http://www.gielthijssen.nl/taart-bak-benodigdheden

2

Re: Taart bak benodigdheden (basis)

Ik denk dat de meeste wel weten wat ze nodig hebben om een taart te bakken, het gaat hier vooral over taarten decoreren.

Ik vind dit een beetje een "loos" citaat van je website

Alles goed???? nee 3 fout

3

Deze site is al meer voorbijgekomen!!

Groetjes Willy

4

Inderdaad, en bij deze dus het "verzoek" òf gewoon op het forum zelf mee te doen, òf te stoppen met reclame maken voor je site.

In het WWW je eigen site of inhoud ervan te vermelden is niet participeren op het forum. Met je eigen kennis reageren in andere topics, dàt is participeren.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag