Re: Weer eens een iets andere afzwemtaart
Ik ook vind het een superorgineel idee voor een afzwemtaart en ook nog een geweldig gemaakt.
Diepe buiging
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Weer eens een iets andere afzwemtaart
Ik ook vind het een superorgineel idee voor een afzwemtaart en ook nog een geweldig gemaakt.
Diepe buiging
geweldig!!!!!
heel erg gaaf zeg die inktvis en ook mooi uitgevoerd!! daar kan ik nog wat van leren. vind je het goed als ik hem opsla?
Tuurlijk mag dat! ik vindt het een eer haha echt leuk jullie reacties! Heel eerlijk gezegt post ik niet zo vaak taarten meer
omdat ik vaak vindt dat er niet zoveel gereageerd wordt, daar ben ik zelf ook schuldig aan hoor want ik kijk ook niet naar alle taarten! maar het is echt leuk om zoveel leuke reacties te krijgen,allemaal bedankt!
WAUW
wij vinden hem superdepuup( ons nieuw super woordje thuis)
wat een gave inktvis!!!
G.E.W.E.L.D.I.G! (Hoe heb je de octopus gevuld?)
G.E.W.E.L.D.I.G! (Hoe heb je de octopus gevuld?)
De octopus is puur van bakels fondant.... even in de oven op 50 graden met de deur ietsjes open en dan af laten koelen en hij is lekker hard, mooi in vorm dus...
Ik had hem ook al op hyves gezien, ik vindt hem super!
Zo dan! Dat ziet er goed uit! Lekkere vulling beschrijf je ook trouwens. Die ga ik onthouden!
Wat leuk bedacht!!! Ziet er echt uit zeg!!
Die inktvis is schitterend!!
zo die is gaafff.
't Is net echt! Wat een geweldige taart zeg!
zo die lijkt zo van je taart af te glibberen.. whaha... lijkt me niet lekker een octopustaart...
Hij is mooi!
Heel erg gaaf 
Wow, die is gaaf Annemieke!!!
Echt super! 
supervet! 
Die is net echt...knap gedaan zeg!! 
Hartstikke leuke taart
ik vind de inktvis net echt, super gemaakt.
Hij is geweldig en die vulling is denk ik ook erg lekker!
Die mag je zeker niet achter houden zo'n super gave taart
. Wat een orginele afzwemtaart is dit, en wat mooi gemaakt.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Weer eens een iets andere afzwemtaart