Re: Dit doen we nooooooooit meer !!!
wauw wat een ongelofelijk gave taart!!! Wat een details en wat een werk, mijn complimenten!!!
(ik zou m graag opslaan als voorbeeld, vind het een plaatje!!)
Groetjes Jantien
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit doen we nooooooooit meer !!!
wauw wat een ongelofelijk gave taart!!! Wat een details en wat een werk, mijn complimenten!!!
(ik zou m graag opslaan als voorbeeld, vind het een plaatje!!)
Groetjes Jantien
Waanzinnig gaaf!
Owowow, wat een pronkstuk is dit weer geworden meiden!
Ik kan echt uren kijken naar zo'n taart, zo even op jullie site spieken, hopelijk zijn daar nog meer details te zien.
Hoe heb je nou dat zweten opgelost? Laatste uurtjes buiten de koelkast laten drogen en schietgebedjes doen?
wat een meesterwerk voor een juf! Echt prachtig! Wel jammer dat hij kapot ging, maar ja.. hij is er eigenlijk niet minder mooi op!
Wat een stress! Maar echt hoor, het zal niemand opgevallen zijn van dat lijstje. Iedereen had het vast veel te druk met het bewonderen van de rest van de taart. Ik vind hem prachtig!
ooooooooo.... deze is echt GEWELDIG!!! wat een details, wat een keurige nette, originele etc etc etc stapel. TOPPIE
Maar hij is wel geweldig zeg.
Wat een stress zeg!!! Maar ik vind m geweldig geworden! In 1e instantie dacht ik nog: waar is dan die foto met het lijstje wat stuk is. Ik zag het later pas, dus het valt echt niet heel erg op.
Maar wel balen ja, als je er zoveel tijd en energie in hebt gestoken, dan moet het gewoon goed gaan!
ooooh wat een praaaachtige taart!! écht ongelooflijk mooi!
Wel jammer van't lijstje maar dat valt heus niet erg op, er zijn zoveel mooie détails om naar te kijken....
ohhh wat sneu dat jij nu zo'n rotgevoel hebt bij deze schitterende taart..
Hij is echt geweldig, en jah.. jij hebt gezien hoe het fotolijstje had moeten zijn.. maar hij ziet er nog steeds geweldig uit! het bovenste detail is dan weg.. maar het 'fotootje' zelf is nog helemaal in tact!
Petje af... het is een schitterende taart
gewoonweg fantastisch, je hebt er erg om gestresd maar het resultaat is wooooow
ooooooohhh wat een werk moet dat geweest zijn!! Maar hij is prachtig!!
zo..zoo..zoooooo!!! Wat een gewéldige taart!
zooooooooooo mooooooooooooooooooooooi!
Was ik nog maar niet getrouwd.... Echt super!
Nou Wietske, je verhaal spreekt boekdelen, daar ga je 't toch van in je broek doen, brrr! Maar 't taart-resultaat mag er wat mij betreft méér dan zijn!!!! Fantastisch!!!!!
Wauw, vind m echt prachtig!!
Ik moest ook even terugscrollen om te zien dat het fotlijstje stuk was, viel me in eerste instantie niet eens op.. Kan me voorstellen dat je vreselijk baalde. Wat een gestress dan even. Maar hij is desondanks echt prachtig geworden, wat een mooie details!
Echt een fantastische taart!
Fantastisch mooie taart geworden; ik zie niets van je tegenslag (op het lijstje na dan, maar dat valt niet echt op).
HALELUJA!!! Wat een prachtige taart meiden!!! "Taart" steekt nog flets af bij dit pronkstuk, het is echt een plaaaaaatje!!!
Het was me nog niet eens opgevallen dat het topje van de topper eraf was. Wel mooi symetrisch gebroken trouwens! Gelukkig was het plaatje zelf nog intact en niet bij de hoofdjes afgebroken .
Heel schattig katje trouwens, lief dat jullie aan mij dachten .
Mag ik 'm opslaan?
Groetjes, José
ik ben sprakeloos, alles is al eens gezegd!!!!!!!!!
in één woord Fantastisch !
Gewéldig!!!!! Wát een mooie taart hebben jullie weer geleverd.
Hij is prachtig!! Veel gestress, maar wel een heel mooi resultaat hoor. Niks van te zien dat het mis ging! Zelfs als het bij mij allemaal goed gaat ziet het er nog niet zo prachtig uit...
WOW!!
Kijk, Jose durft te vragen of ze hem mag opslaan... ik vraag dat wel over een jaar of 3
Ik vind het werkelijk een beauty!! Wat ik ook zo leuk vind is hoe jullie het thema erin hebben gezet. Wel blond, maar toch helemaal in een eigen stijl!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit doen we nooooooooit meer !!!