1

Onderwerp: Meer kan er niet mis gaan......

Wat een ellende!! Mijn ouders waren 40 jaar getrouwd en ik zou een taartje maken. Het kapsel had ik meegenomen naar NL en dan zou ik het daar afmaken........
Het kapsel was gelukkig heel gebleven. Maar toen ik begon met afsmeren, brokkelde alles af. Tot overmaat van ramp viel mijn bak met botercreme op de grond. Lastig als je op een ander bent. Niks in huis om nieuwe te maken. Heel voorzichtig heb ik toen de bovenste laag van de grond geschept :o   Met veel kunst en vliegwerk heb ik het een beetje glad gekregen.
Daarna fondant uitrollen; ging ook helemaal niet. Kreeg het niet uitgerold; het bleef één lange worst. Na 4 keer proberen en de nodige vloekpartijen kwam manlief kijken wat er allemaal aan de hand was.......dat helpt er dan helemaal niet aan. Die heb ik de keuken uitgestuurd......... :shh:
Lang verhaal kort gemaakt; uiteindelijk is het resultaat nog zo slecht niet! Maar ik heb meer dan één keer gedacht om de hele boel in de kliko te kieperen!
Gelukkig vonden ons pap en mam hem helemaal geweldig!

http://i50.tinypic.com/11h8ldx.jpg

Liefde is bovenal......jezelf wegschenken!

2

Re: Meer kan er niet mis gaan......

Na zoveel pech toch nog een mooie taart. En papa's en mama's zijn er altijd blij mee! Leuk die rozeblaadjes aan de rand.

wonderen bestaan ...

3

Re: Meer kan er niet mis gaan......

Heb gewoon met je te doen. Wil je zo graag en dan lukt het niet.  Kan me het balen gevoel helemaal voorstellen. Maar je taartje mag er zijn hoor! Het is met liefde gemaakt en daar gaat het om.

Nog gefeliciteerd met je ouders.