Re: recept worteltjestaart
en vandaag staat voor het eerst de wortels als cuppies in de oven....ben benieuwd!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » recept worteltjestaart
en vandaag staat voor het eerst de wortels als cuppies in de oven....ben benieuwd!
Voor het eerst? En ze zijn zooo lekker, alleen de wortels proef je niet echt. Dat vind ik dan wel jammer. Maar de kinderen niet hoor. Eet smakelijk straks.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
ik heb ze nog nooit als cupcakes gebakken....de taart...tja ik vind mijn recept gewoon het lekkerste wat er is hahaha...heb hem nog nooit lekkerder gegeten.....
aah! Dat ziet er mega lekker uit!
Ik ben benieuwd naar de smaak, ik ga aankomend weekend je recept maar even uitproberen!
Ik kan toch ook gewoon een bakvorm met een doorsnede van 18 cm gebruiken?
ja hoor dat kan geen enkel probleem
Deze ga ik vandaag proberen! Ziet er SUPER uit!!
Is een koffielepel ongeveer 1 eetlepel?
Is een koffielepel ongeveer 1 eetlepel?
iets minder, een koffielepel is groter dan een theelepel en weer kleiner dan een eetlepel, meer het formaat van een dessert lepel. tjeemig wat een lepelmaten hahaha
oooooooohhw deze wil ik nogsteeds echt gaan maken ! Ik heb hem voor het eerst op van de zomer in Amerikaaaaaaa zoo lekker haha ;p
Maar ik had ergens gelezen dat hij na 2
Hee! Bedankt voor het naar boven halen! Dochterlief wil nl voor haar verjaardag wortelcuppies uitdelen op school. Heb nu al zin om een stuk of 30 marsepeinen worteltjes te gaan boetseren
Corinne: dank je wel voor dit recept. Ik heb deze worteltaart afgelopen weekend voor het eerst gemaakt en ik vond het heerlijk!! :
Ik heb dit recept vorige week uitgeprobeerd en het was OVERHEERLIJK!! Helaas had ik geen tijd gehad om een foto te maken en aan het eind van de dag was de cake al op...Mjammy
deze wil ik ook heel graag eens maken, maar helaas is volgens mij na de update het recept verdwenen. Kan iemand me er misschien aan helpen? Please please
Liefs Chantal
Chantallie: het recept van de worteltjestaart staat bij de recepten links. Bij bakken-taartbodems. Succes met het maken.
Oepsie! Niet eens gezien
Ik ga gelijk even kijken.
Thnx!
Liefs,
Chantal
nog even een tijdvraagje. Hoe lang zetten jullie wortelcuppies in de oven? Zag hierboven ergens iets van 40 min. staan, maar dat lijkt me wel erg lang.....
WAUW, ik heb vanmiddag dit als cakejes gebakken en ze ruiken lekker en zijn overheerlijk !v .
Heb ze volgens mij iets van 25 min in de oven gehad.
Ik dacht alleen nog roomkaas in huis te hebben en die was weggelopen dus ik moet nog even nieuwe halen, maar ik weet niet of de cakejes erop wachten.
heb ze vandaag ook gebakken. Heb ze zelf een half uur in de oven gehad. Ze zijn idd heeerlijk!!!!!!!!!!
Hoi Corinne,
Kijk ieder keer naar jouw recept en nu ga ik hem eindelijk maken YES!! Had 2 vraagjes: je schrijft over een ronde cakevorm, moet deze helemaal dicht zijn aan de zijkanten of kan het ook in een springvorm? Ander vraagje: kun je hiervoor ook de kant-en-klare zakjes van de AppieHappie gebruiken van worteljulienne of is het lekkerder met wat grover zelfgeraspte wortels
Groetels, Christa
Hallo Christa,
ronde springvorm gaat prima! en volgens mij kan je ook de kant en klare julienne reepjes van ah gebruiken. ik rasp de worteltjes ook altijd julienne, heb alleen het idee dat versgeraspt iets meer vocht bevatten dan de kant en klare... succes!
Wat een heerlijk recept! Ik had hem laatst gemaakt en het was een groot succes! Bedankt!
Hij staat hier nu voor het eerst in de oven maar na 60 minuten is de bovenkant nog prut als ik er met een prikker inprik. Van binnen geloof ik niet. Heb de oven iets lager gezet en laat hem er nog maar ff instaan. Het rijkt wel erg lekker.
Heb ooit eens woteltjestaart gebakken en iedereen vond m verschrikkelijk vies, maar nu ik deze lovende ´kritieken´ lees, denk ik dat ik m nog eens ga bakken volgens dit recept. (en er even niet bij vertel dat het worteltjestaart is!!) Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Inmiddels staat de taart in de oven. Ik ga wel een evt. volgende keer gepelde noten kopen, We hebben wel van eigen bomen, dus lekker, maar wat een werk.
Hij ruikt heerlijk en oogt (door het raampje van de oven) heel aantrekkelijk. Ik ben benieuwd!
dl 3. van het hoofdstuk ´worteltjestaart´, nou, hij is goed gelukt, ´m wat laten afkoelen en mooi in de diepvries gestopt aangezien er geen kandidaten zijn om te helpen opeten, dus maak ik m af met topping als ie aangesneden gaat worden.
Je hoort er van
En hier deel 4 van het worteltjestaartavontuur , Vanochtend laten ontdooien, slagroom en mascarpone gemengd en er op gesmeerd. Bij de koffie en iedereen vond het heerlijk! En ik ook, heb een klein stukje genomen verrukkelijk, die hoop ik zeker weer te maken.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » recept worteltjestaart