Onderwerp: Terug naar de prehistorie
Volgens Tijn is bij dino's altijd een vulkaan, een vallei met bomen en water.
Vulling: banketbakkersroom en jam
Where sweet dreams come true.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Terug naar de prehistorie
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Volgens Tijn is bij dino's altijd een vulkaan, een vallei met bomen en water.
Vulling: banketbakkersroom en jam
leuke taart... en mooie dino's. Ik had laatst ook een dino gemaakt en die lijkt precies op jouw groene. Ook grappig. Groetjes Patricia
Wauw wat een geweldige taart. Mijn zoontje staat hier te springen!
Een echte stoere jongenstaart!
Die dino's zijn echt supermooi zeg, wat een details om ze allemaal verschillend te laten zijn...
Gaaf! Dacht eerst dat de dino poppetjes waren, zeer goed geboetseerd!
Wow, ongelooflijk knap gedaan! Super vulkaan en dino's en ook leuke détails zoals die pootafdrukken aan zijkant.
Hey, wat leuk geboetseerd zeg! Dacht ook eerst dat het poppetjes waren.. Helemaal leuk! Tijn was er vast heel blij mee!
wat heb je alles gaaf geboetseerd zeg !! jeetje
alles is zo mooi , en zo netjes ook
echt suuper !!
Da's echt een vet coole taart! Wat een prachtige geboetseerde dino's, ik dacht met de eerste snelle blik dat ze uit de speelgoedwinkel kwamen! Echt gaaf!
En leuk dat fossiel erbij, Otis vindt ook dat er botjes bij moeten!
Deze laat ik maar niet hier zien....
Enne weer een Tijn. Grappig zeg.
Gave taart en hele coole dino's. Ik zal hem morgen aan mijn zoontje showen, gaat hij helemaal gaaf vinden!
Super heel mooi bij zulke taarten kan je wel een half uur ervoor gaan zitten zo leuk is en en zo veel valt er te zien ........
WAUW!!!! Echt supermooi. Ook de cupcakes vind ik te gek. Heb je die kleine dino's ook geboetseerd of zijn dat malletjes?
Vind de taart erg mooi en strak!
gaaf gedaan !
WAUW!!!! Echt supermooi. Ook de cupcakes vind ik te gek. Heb je die kleine dino's ook geboetseerd of zijn dat malletjes?
Die kleine dino's komen uit een decoflex mal.
groet
supertaart hoor
leuke taart... en mooie dino's. Ik had laatst ook een dino gemaakt en die lijkt precies op jouw groene. Ook grappig. Groetjes Patricia
Hoi Patricia, ja dat klopt. Ik heb jou groene dino als voorbeeld genomen.
hele leuke taart ! vind je dino's erg goed gelukt !
sow respect! wat een details
Super gemaakt, hier zal heeel veel tijd in zitten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Terug naar de prehistorie