Onderwerp: Het gaat steeds beter.. maar ben nog steeds niet helemaal tevreden!
Een nijntje voor Thomas:

met een bijpassende mepperd erbij:

en een lief geboortetaartje voor een lief vriendinnetje:

tips zijn nog altijd van harte welkom!
Gr, Fulya.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het gaat steeds beter.. maar ben nog steeds niet helemaal tevreden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een nijntje voor Thomas:

met een bijpassende mepperd erbij:

en een lief geboortetaartje voor een lief vriendinnetje:

tips zijn nog altijd van harte welkom!
Gr, Fulya.
Prachtig, ze zijn echt mooi gemaakt joh!
mooi gemaakt...
en ik snap wat je bedoeld met nog net niet.... de strakheid aan de zijkanten.. ik worstel daar ook nog steeds mee.. grrrrrrrrrrrr
Ja als ik sommige taarten hier zie dan vraag ik me af of het mij ooit gaat lukken om zo'n perfecte taart te maken, zucht...
Ja als ik sommige taarten hier zie dan vraag ik me af of het mij ooit gaat lukken om zo'n perfecte taart te maken, zucht...
iedere keer gaat het beter... ik heb wel gemerkt wanneer ik afsmeer (ik smeer met meriniqeuboter af) (fout geschreven :-) ) en ik zet hem in de koelkast een half uurtje..ik strijk hem glad en dan nog een keer afsmeren (allemaal niet te dik ) dan krijg ik mijn taarten het strakst...
succes
Mooie taartjes!! Het was mij niet direkt opgevallen dat de zijkanten niet helemaal strak zijn. Je moet maar zo denken: dat valt alleen maar de mensen op die zelf ook intensief met taarten bezig zijn, het bezoek zal het meestal niet merken;).
Het strak krijgen van taarten hangt voor een deel ook af van de ondergrond. Dus als de ondergrond niet strak is dan blijf je dat zien. Ik gebruik deze smoother als handigheidje. Daarmee kun je een hoop glad strijken.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2663
Zelf smeer ik altijd af met botercr
Zelf smeer ik altijd af met botercr
Lekker feestelijk rond.....
djehr schreef:Zelf smeer ik altijd af met botercr
Dag dames dat is inderdaad wel een supertip met die smoorther, dat ga ik dan maar meteen uitproberen, en heel erg bedankt voor jullie tips en reacties!
Gr, Fulya.
Wat een schattige taartjes en mag ik vragen waar je die letters van nijntje vandaan heb.Ik zie ze elke keer langs komen maar vergeet het elke keer te vragen.
Groetjes Elly
Wat misschien ook kan helpen is de fondant of marsepein iets dikker uitrollen. Hoe dunner hoe meer kans op hobbeltjes.
Erg leuke taartjes trouwens.
Groet,
Lique
Wat een schattige taartjes en mag ik vragen waar je die letters van nijntje vandaan heb.Ik zie ze elke keer langs komen maar vergeet het elke keer te vragen.
Groetjes Elly
Hoi Elly, het zijn de alfabet koekuitstekers van de webwinkel van patchshopgirl.
Groetjes Fulya.
leuke taarten zeg, die geboortetaart vind ik echt mooi zeg.
HOe heb je die haartjes geverfd van de baby?
leuke taarten zeg, die geboortetaart vind ik echt mooi zeg.
HOe heb je die haartjes geverfd van de baby?
Dank je wel, ik heb de haartjes met wat bruine dustpowder gekleurd.
Groetjes Fulya.
misty schreef:Wat een schattige taartjes en mag ik vragen waar je die letters van nijntje vandaan heb.Ik zie ze elke keer langs komen maar vergeet het elke keer te vragen.
Groetjes Elly
Hoi Elly, het zijn de alfabet koekuitstekers van de webwinkel van patchshopgirl.
Groetjes Fulya.
Die zijn inderdaad erg leuk. Maar je moet er wel snel bij zijn want ze zijn om de haverklap uitverkocht. is mij nog niet gelukt ze te bestellen 
ouafae schreef:leuke taarten zeg, die geboortetaart vind ik echt mooi zeg.
HOe heb je die haartjes geverfd van de baby?Dank je wel, ik heb de haartjes met wat bruine dustpowder gekleurd.
Groetjes Fulya.
oh oke dank je!
Wat maak je mooie taarten, de babytaart is prachtig!
Bobbels kan je inderdaad voorkomen door strak af te smeren, iets minder dun uit te rollen en net zolang smootheren tot het glad is 
Volgens mij zijn de letters hetzelfde als het setje dat ik via eBay heb gekocht:
http://cgi.ebay.nl/Alphabet-birthday-co … 5885d4db67
Hartstikke leuk! De geboortetaart is mijn favoriet...
wat voor stempel heb je gebruikt voor het dekentje onder de baby die wil ik ook bestellen?
wat voor stempel heb je gebruikt voor het dekentje onder de baby die wil ik ook bestellen?
Hoi Ouafae,
het is de "squares" setje van de patchwork cutters.
Leuk zijn ze he?
Groetjes Fulya.
dank je heb ze gevonden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het gaat steeds beter.. maar ben nog steeds niet helemaal tevreden!