Onderwerp: barbie
Vraagje gebruiken jullie voor de ''barbie-taart'' een gewone goedkope barbie of een halve???En welke vorm de ''speciale'' of ook nog iemand een andere tip???Vast weer bedankt...
Groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » barbie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vraagje gebruiken jullie voor de ''barbie-taart'' een gewone goedkope barbie of een halve???En welke vorm de ''speciale'' of ook nog iemand een andere tip???Vast weer bedankt...
Groetjes
Ik gebruik een goedkope barbie en haal daar de benen vanaf. Voor de vorm gebruik ik altijd een rond 20 cm kapsel met daarop een kapsel dat ik in een kom heb gebakken op de kop. Ik vind dat prima werken.
Voor mijn eerste barbie heb ik zo'n pinpopje gebruikt (zat bij de bakvorm) maar nu zou ik hem boetseren..
Ik kan voor geen meter boetseren en vind echte barbies een gedoe om in de taart te wurmen, dus ik gebruik wel altijd een pinpopje. Verder gebruik ik een variant op de wondermold, kan iets meer in, wordt dus ook hoger. Zou dus ook een echte barbie in kunnen passen, als dat een keer zo uitkomt.
Ik gebruik een echte barbie, dat wil zeggen een nepperd van de Zeeman. Ik vind het leuk als ze nog iets aan het popje hebben dus ik geef de kleertjes er apart bij. Dat vinden ze allemaal wel erg leuk.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » barbie