1

Onderwerp: bananencc's....eindelijk gelukt

Na twee mislukte pogingen is het me nu net eindelijk gelukt om lekkere bananencc's te bakken.....zijn nu ook wat gezelliger van kleur, ze waren eerst errug grijs. En daarna weer niet gaar.....aargh, werd er gek van.
Mijn man zei al, nou dan niet, gebruik voortaan maar gewoon de mix van de sjop....mja, ik wil ook weleens wat bijzonderderderders proberen....

Dus, eigenwijs als ik ben, vamorgen toch nog een poging gewaagd....en nu zijn ze helemaal goed en het huis ruikt ook lekker en....of ze smaken weet ik niet, laat de kids straks beoordelen. De vorige lustten ze in elk geval niet  :/

2

Re: bananencc's....eindelijk gelukt

de aanhouder wint! en oefening baart kunst.
ik heb hier ook van die kinderen die niets lusten (van wat ik maak) dus of dat een goede maatstaaf is of de cc je lukt zijn....???? toch zelf even proeven

3

Re: bananencc's....eindelijk gelukt

de kids vinden ze zaaaaaalig en euh...ik kon het niet laten om ook te snoepen, ze zijn idd ook erg lekker.....ga ze nu maar de vriezer ingooien voor ze op zijn, hahahaha.......
moet nog even verzinnen wat ik ermee ga doen....valentijnsdag is zondag, maar ik moet dan ook twee taarten afhebben....