Onderwerp: Kopjes
Ze stonden al een poos op mijn to-do-list, maar nu is het er dan echt van gekomen.
Ik bedacht me later pas dat op deze manier de kopjes wel erg vol zitten met koffie. Voor een volgende keer.
Tips zijn altijd welkom 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ze stonden al een poos op mijn to-do-list, maar nu is het er dan echt van gekomen.
Ik bedacht me later pas dat op deze manier de kopjes wel erg vol zitten met koffie. Voor een volgende keer.
Tips zijn altijd welkom 
Oh wat leuk! Mooie kleuren ook 
*werkt haar to-do-list bij* Echt zooo leuk! 
Leuk! Wat voor vormpje heb je gebruikt? Of heb je het op maat gesneden?
Heeeeerlijke kopjes "koffie".....
SUPER gelukt hoor !!!!!!
lekker bakkie troost
Leuk! Wat voor vormpje heb je gebruikt? Of heb je het op maat gesneden?
Ik heb het gewoon in een koffiekopje gebakken, dan heb je geen gedonder met bijsnijden.
Ooh die staan bij mij idd ook al een tijdje om mijn lijstje...dacht ze van cupcakes te maken, maar bakken in een koffiekopje, wat een clever idee!!!!!!!
Wat zijn deze kopjes gaaf zeg..super!
Ziet er mooi en lekker uit!
das geen Haags bakkie inderdaad haha. Maar vind ze heel leuk!
Ze zijn erg leuk!
Erg gezellig! Lust geen koffie maar krijg er zo zin in!
Ik vind ze erg mooi!!!
Vraagje: hoe weet ik of mijn 'echte'koffiekopje in de oven kan? En hoelang heb jij ze in de oven gehad en op hoeveel graden doe je dat dan?
Alvast bedankt!!!
Ik vind ze erg mooi!!!
Vraagje: hoe weet ik of mijn 'echte'koffiekopje in de oven kan? En hoelang heb jij ze in de oven gehad en op hoeveel graden doe je dat dan?
Alvast bedankt!!!
Mijn koffiekopjes komen bij de Xenos vandaan en ik wist ook niet zeker of het kon. Ik heb het maar gewoon geprobeerd. Ik heb ze op 180 graden gebakken en ongeveer 25 min. Gewoon even kijken of ze al gaar zijn met een sat
Heel leuk! Ik zag de foto in de balk bovenaan de website voorbij komen. Supercreatief!
Boven in de balk langskomen? Ik heb hem niet ingestuurd...
Boven in de balk langskomen? Ik heb hem niet ingestuurd...
Zijn van mij 
Die zijn leuk zeg! Mag ik ze opslaan?
Oh, ik dacht al... 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren