Onderwerp: is dat anders dan gewone fondant
In een blad las ik te gebruiken gelatine fondant.Is dat anders dan gewone fondant?
Ik heb het recept wel gelezen op het forum maar waarom dient die gelatine.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » is dat anders dan gewone fondant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
In een blad las ik te gebruiken gelatine fondant.Is dat anders dan gewone fondant?
Ik heb het recept wel gelezen op het forum maar waarom dient die gelatine.
Is het soms vloeibare of wordt het net zoiets als MMF en kan je het wel gewoon uitrollen?
Ik denk dat de gelatine ervoor zorgt dat de fondant niet uithard.
Is het soms vloeibare of wordt het net zoiets als MMF en kan je het wel gewoon uitrollen?
Ik denk dat de gelatine ervoor zorgt dat de fondant niet uithard.
In dat blad staat een baby wiegje .daar nemen ze halve plastic eieren voor en die bekleden ze met die gelatine fondant.Nu ik dit opschrijf denk ik dat het dan mooi uit hard of zo.
Ik denk dat ze dan flowerpaste bedoelen. Dat wordt inderdaad heel hard. En het is "elastischer" dan gewone fondant, je kunt het heel dun uitrollen.
Ik denk dat ze dan flowerpaste bedoelen. Dat wordt inderdaad heel hard. En het is "elastischer" dan gewone fondant, je kunt het heel dun uitrollen.
Als er flowerpaste gebruikt wordt dan noemen ze dat ook zo of fondant.Maar hierbij staat echt gelatine fondant,het recept staat hier ook op op het forum,dus ik ga het gewoon even uitproberen,kijken wat het wordt aldoende leert men toch.
hartelijk dank voor je reactie petr@.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » is dat anders dan gewone fondant