1

Onderwerp: toef op cupcakes

Hallo allemaal,
hebben jullie misschien een goede tip voor het volgende;
ik wil cupcakes maken met een grote "toef" erop erop en ik wil graag dat het er heel luchtig uitziet, maar toch stevig is.
Dus net zo luchtig als slagroom zeg maar en net zo stevig als botercreme. Maar die wil ik dus beide niet gebruiken want slagroom zakt in en zo'n toef botercreme lijkt met niet echt lekker.
Ik dacht zelf aan zo'n soort spul als in een negerzoen zit...kun je dat zelf maken?
Hebben jullie betere idee

2

Re: toef op cupcakes

Je zou paticreme kunnen gebruiken. Dit is een soort van plantaardige slagroom. Lekker met een smaakje en je kunt het heel stevig opkloppen.

3

Hoi Koekenbakster
ik heb pas cupcakes gemaakt met een toef swiss merinque botercreme die vond ik zelf best luchtig
Zo zagen ze eruit
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AJC6HDVN-D.jpg

Groetjes Corine

Dat ziet er inderdaad goed uit! Swiss merinque botercreme it is then...
Bedankt!

5

Koekenbakster schreef:

Dat ziet er inderdaad goed uit! Swiss merinque botercreme it is then...
Bedankt!

Ik heb de Swiss Merinque botercreme gisteren gemaakt, en die is echt echt heel heel erg lekker, wauw, echt veel lekkerder dan de botercreme extra!!! Ik ga ook toefjes maken voor op de cc 's voor de juffen en meesters bij mijn dochtertje op school, dus succes verzekert volgens mij!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl