1

Onderwerp: Sesamstraat met Koekie monster en Ernie

Mijn eerste stapel taart met eerste eigen boetseersels.

Onderste laag is gevuld met aardb.botercreme, viervruchtenjam en BB room.
Bekleed met marsepein.

Het bovenste taartje is speciaal voor de jarige (koemelk, sojamelk en noten allergie)
Gevuld met gele room (recept van dit forum)  smaakt erg goed en aardb. botercreme van Wajang (plantaardige margarine).
Bekleed met fondant.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-F3RCMX4W.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PUGPMCTM-1.jpg

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

2

Re: Sesamstraat met Koekie monster en Ernie

erg leuk

toppy

4

leuk!!!

groetjes José

5

ontzettend leuk. maar bij iemand met vooraL een notenallergie, mag de taart toch ook niet op een taart met marsepein staan?

6

@!rietchy: bovenste taartje ook bekleed met fondant? Heb je die dan zelfgemaakt, want in de fondant van de webshop zit magere melkpoeder he?

7 Laatst bewerkt door Rozemarijke (10-02-2010 15:17)

@incense: idd

8

maar de onderste niet, en daar staat hij op....notenallergie kan zeer ernstig zijn...vandaar dat ik me ook echt niet waag aan zulk soort taarten( weet er echt te weinig van af) heb ooit zon vraag gekregen,,...maar eng hoor

9

Rozemarijke schreef:

@!rietchy: bovenste taartje ook bekleed met fondant? Heb je die dan zelfgemaakt, want in de fondant van de webshop zit magere melkpoeder he?

Fondant van Regalice en hier staat geen melkpoeder bij de ingredi

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

10

incense schreef:

ontzettend leuk. maar bij iemand met vooraL een notenallergie, mag de taart toch ook niet op een taart met marsepein staan?

Er zit een kartonnetje tussen. Hoop toch dat dat echt genoeg is. Ga zo naar de verjaardag toe.

11

wat ik toen heb begrepen...maar dat zal wel per allergie en persoon anders zijn..is dat t niet eens in de zelfde keuken bereid mag zijn. dus denk dat zon kartonnetje dan niet veel uit maakt

12

Thomas de jarige heeft lekker van het taartje gesmult en is er niet ziek van geworden.
Gelukkig maar want ik was toch wel wat bang geworden na alle reacties.

13

Oei dat zou lulllig zijn als dat wel was gebeurd!!

Owjee.. nieuwe verslaving, wat is dit leuk!!

14

gelukkig maar, mijn reacties waren enkele goed bedoeld.

15

leuk gedaan

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

16

:Y ja daar is hij dan
was er op aan het wachten is kei mooi geworden
maar heb hem in het echt mogen bewonderen  :lol:

17

Erg leuk!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

18

marietje-18 schreef:

:Y ja daar is hij dan
was er op aan het wachten is kei mooi geworden
maar heb hem in het echt mogen bewonderen  :lol:

Het was nog wel ff stressen hé. Eerst is de papa het helemaal vergeten ! en toen kwam hij hem ook nog eens te vroeg ophalen.
Hij belde dat hij onderweg was. Moest de onderste laag nog helemaal afwerken (in 15 min. afgeraffeld).

Marietje, nu wil ik binnenkort natuurlijk wel een taart van je zien met een Elmo hierop hé.

De Elmo die eigenlijk ook op de taart moest was een beetje te groot uitgevallen en hij paste dus niet op het randje. Marietje heeft Elmo van mij gekregen.