Onderwerp: caramel shortcake
Dit is alleen om jullie lekker te maken, het recept staat bij recepten

***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » caramel shortcake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Die ga ik zeker opzoeken! Heb dit in Schotland gegeten en vond het heeeeeerlijk!!!!
Ook wel bekend als de caramel-koekjes van Birgitta...

Ooooh die zien er wel heel lekker uit!
oh my...dat ziet er wel heel erg lekker uit! Die ga ik meteen proberen 
Mjammie
Heb hem net gemaakt.
Klopt het dat als je de boter, melk, stroop en suiker aan het koken ben het een beetje zuur ruikt???
Hij staat nu af te koelen in de koelkast. Ben benieuwd. 
Van de week heb ik er wel 1 gezien van deze Caramel Shortcake maar weet ff niet meer waar
Van de week heb ik er wel 1 gezien van deze Caramel Shortcake maar weet ff niet meer waar
Ik heb de foto terug geplaatst!
hmmmm lijkt me heerlijk...
Yup, zo ziet ie er van mij ook uit 
Deze ziet er TE lekker uit !! 
lekker h''e die millionairstaart mmmmmmmmmm is hier ook favoriet!
Tis net een twix.
Maar hoe bewaar je dit nu en hoe lang??
Tis net een twix.
Maar hoe bewaar je dit nu en hoe lang??
Dit bewaar je niet....is mij tenminste nog niet gelukt. Heb er nu 2x eentje gemaakt (en weggegeven) en die hebben geen lang leven gehad, maar dat is natuurlijk alleen maar goed
.
Denk dat je dit wel een paar dagen goed kunt houden, mits afgedekt onder een deksel of folie.
Grtjs,
Hanneke
Ik heb 'm weggegeven aan de buren omdat 'ie té lekker was...
Ze hebben ze in Engeland als koekjes, ik vond dit op internet
"Oh my.
Those square layered cookies come in a pack of three, each with a layer of buttery shortcake biscuit, a layer of creamy caramel, and a layer of sweet milk chocolate to top it all off.
Naturally, I expected something rich, so I cut one up into fourths and had a piece with a cup of tea. It was so good, the different layers melding together, the caramel getting squished between the crunchy biscuit and the velvelty chocolate, that I just had to have another quarter.
By then I was in such a sugar high that I couldn't bear the thought of the two remaining quarters feeling lonely and neglected, so I let them join their little buddies and happily gobbled them up.
And then I spotted the nutrition facts on the package. And thought: "There has got to be some mistake." Oh well. “

Ik kan t recept nergens vinden 
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=83878
Daar staat 'ie!
Smakelijk enneh, kijk uit, het is verslavend!
Oooh!
Dank je wel!!
Ik ben bang dat ik verslaafd raak....oei oei! Hahaha!
Groetjes!!
Aah deze heb deze met kerst gemaakt (stond een recept in de elle eten) en we noemden het inderdaad ...De Reuzetwix. Ik vroeg me af wanneer je de chocolade hebt gesneden - bij mij begon die na afkoelen en tijdens snijden grote breuken te vertonen - bleef niets over van de geplande vierkantjes die ik er van wilde maken. Ook wilde de caramel niet goed indikken maar dat ligt wellicht aan de receptuur. Maar is wel heeeel verslavend lekker! 
ik heb hem laatst ook een gemaakt maar hij heeft de foto niet gehaald, heeeeeeeeerlijk en nog leuk om te maken ook!!
Ik vroeg me af wanneer je de chocolade hebt gesneden - bij mij begon die na afkoelen en tijdens snijden grote breuken te vertonen - bleef niets over van de geplande vierkantjes die ik er van wilde maken.
Het recept heb ik een tijdje geleden om deze reden aangepast, dit staat er nu ook in:
"weer af laten koelen in de koelkast. Na ongeveer 20 tot maximaal 30 minuten kun je de shortcake al in blokjes snijden (wacht je te lang, dan is de chocolade keihard en is het veullllll moeilijker
)
AAAH Dank je wel voor de tip,
binnenkort weer z`o'n calorieenbom maken 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » caramel shortcake