1 Laatst bewerkt door Boeltje (07-02-2010 17:20)

Onderwerp: Teletubbies, ik moest er ook aan geloven

Ik moest er ook aan geloven want er werd een Teletubbie taart besteld. Uiteindelijk ben ik er best tevreden mee. Mede dankzij de mallen, die ik van Sandy mocht lenen. Dank nog hiervoor! De taart viel zo bij de bestellers en visite in de smaak dat er twee nieuwe bestellingen uit voort zijn gekomen!

Graag jullie kritische blik en reacties!

http://home.kpn.nl/waea57fr/villataart/15e.jpg
http://home.kpn.nl/waea57fr/villataart/15e-a.jpg

2

Re: Teletubbies, ik moest er ook aan geloven

Ziet er erg leuk uit hoor! Leuk zo met dat zonnetje. De taart is ook mooi bekleed en heeft leuke details. Jammer dat de letters zo rafelig zijn, volgende keer even met je vinger de rafeltjes weghalen als de letter nog in de tappit zit.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

Vind het erg leuk en mooi strak! Geen tips ofzo, gewwon mooi!

Het maken is bijna leuker dan het eten!

4

Glamour schreef:

Ziet er erg leuk uit hoor! Leuk zo met dat zonnetje. De taart is ook mooi bekleed en heeft leuke details. Jammer dat de letters zo rafelig zijn, volgende keer even met je vinger de rafeltjes weghalen als de letter nog in de tappit zit.

Daar heb je helemaal gelijk in. Heb de letters ook wel 10 keer opnieuw moeten maken want ik kreeg ze niet heel erg goed met de fondant gemaakt. Leek wel of de fondant van samenstelling is veranderd en nu minder prettig werkt.

5

vind hem heel mooi. zal er ook eens aan geliven denk ik, mijn 2 zoontjes zijn namelijk gek van de teletubbies

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

Lief hoor, en ook zo leuk met dat zonnetje

7

Mooie taart!!waar heb je teletubbies malletjes vandaan????Zoek ze namelijk moet voor zondag ook een teletubbie taart maken....
Groetjes Naomi

8

Leuk!
He je die met die malletjes gemaakt?

Ik vraag me af waar ik die kan kopen. En of ik ze uberhaupt nog kan kopen

Hij is wel heel leuk geworden ,

Ik mag er voor zaterdag 1 maken de malletjes uit amerika over laten komen, voor die gene die het ook willen doen bij amazon.com uitkijken hoeveel je besteld en de vrachtkosten zijn heel duur, het word heel raar om schreven uiteindelijk is er 55 E van der visa afgeschreven
daarin tegen zijn er om een rare rede 2 gestuurd wat uiteindelijk ook wel op de bon stond. Dus uitkijken als je ze besteld bij amazon!!!!