1

Onderwerp: Perzikken in een vulling

Kan dit....kreeg ik te horen van het bruidspaar? Ze vinden de mona kwark citroen niet lekker, en omdat ze allebei gek zijn van perzikken, vroeg ze of het mogelijk is, om iets met kwark en perzik te doen. Nu heb ik al zitten zoeken, maar ik kom niets dergelijks tegen, of ik moet er overheen gekeken hebben.

Hebben jullie tips?? Ik heb beloofd dat als het me lukt, ik volgende week nog even langs kom om te laten proeven. Dus alsvast dank jullie wel :Y

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: Perzikken in een vulling

Ik gebruik regelmatig perzikbavaroise en leg dan op een laagje bavaroise stukjes perzik uit blik.
Heerlijke vulling !
Deze smaak bavaroise wordt verkocht door acds (ik neem aan dat ik dit mag noemen daar de webshop geen bavaroisepoeders verkoopt)

3

Kun je niet gewoon een kwarktaart (zonder bodem natuurlijk) maken en daar stukjes perzik doorheen? Misschien kun je zelfs een kant en klaar pak gebruiken van Dr. Oetker?

4

Stukjes perzik door de slagroom doen? Of moet het per se kwark zijn?

5

laag perzik op je biscuit (wel goed laten uitlekken) en daarover dan slagroom : heb ik al veel positieve reacties op gehad.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

6

Ik kreeg onlangs dezelfde vraag en dacht ook: wat moet ik hiermee???
Ik ben op het forum gaan zoeken en kwam toch iets tegen dat me

Groetjes Anuska
Sweet cake, tasty bite

7

Iedereen alvast bedankt voor het meedenken. Ik ga het een en ander uit proberen. Slagroom durf ik niet echt aan, omdat de taart toch wel even staat denk ik, en ik bang ben dat de slagroom eruit gaat lopen, of te zacht wordt, maar ik ga er zeker mee aan de slag. Ontzettend bedankt alvast!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl