1

Onderwerp: Batman en Ajax

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik 2 taarten gemaakt. Voor de Ajaxtaart belde degene gisterochtend om 9.30 uur. Hoe lang van tevoren wil je weten wanneer je een taart moet maken? Ongeveer 2 weken graag. Oh, dus als ik een taart voor morgen wil hebben lukt dat niet meer. Maar goed, ik ken haar al heel lang en kon eigenlijk geen nee zeggen ondanks dat ik de Batmantaart ook moest maken.

Maar goed, gisteren zitten puzzlen en dat ging eigenlijk heel goed en vrij snel. Gisteravond de taarten gevuld en afgesmeerd en vanmorgen bekleed en gedecoreerd. Was om 12.30 uur klaar, dus......

Genoeg geschreven, hier de foto's

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7SRZAXWJ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MJRX8QM3.jpg

Bedankt voor het kijken.

Groetjes,

Sandra

2

Re: Batman en Ajax

wauw, ik vind je batman echt prachtig!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

3

Mooie taarten.
Ff een vraagje over de ajax taart. Heb je die gewoon gepuzzeld of per lijntje op de taart gemaakt. Ik moet er over 2 weken 1 gaan maken voor mijn zoontje vandaar de vraag.

4

erg leuk!

Liefs, Zanoni

5

Hoi Klazina,

De Ajaxtaart heb ik als volgt gemaakt. Ik heb het logo van internet geplukt. Die afgedrukt. Daarna een ronde schijf van witte fondant uitgesneden.

Dit even laten drogen. Daarna het logo op de fondant gelegd en heel voorzichtig met een tooltje over de lijntjes "geschreven". Nu staat het patroon lichtjes in het fondant gedrukt en is het een kwestie om met sliertjes marsepein of fondant uit de sugargun de lijntjes in te vullen.

Veel succes ermee en mocht je nog vragen hebben, mail me dan maar.

Groet,

Sandra

6

leuke batman taart!

7

Sandra,

Bedankt voor de tip. Zal hem zeker opvolgen en plaatsen als hij af is.

Gr klazina

8

Mooie strakke taarten! En met recht een sproedje, maar wel super mooi afgewerkt.

groetjes Colinda                                mijnalbum/ taartjes en Co
taartjes en Co: jammie jammie lekker lekker!!!

9

Mooi!! Ik ga je Ajaxtaart even opslaan.... ik heb binnenkort een Ajaxtaart in de maak :)
Thanks!!

Taart!! Leuk om te maken maar nog leuker om op te eten!! :):)

10

Leuk dat de uitleg van de ajax-taart er staat! HEb een ander logo gemaakt maar ook met lijnen en ligt nu op plastic hoesje en vroeg me al af hoe ik dat goed op de taart moest gaan krijgen ( zonder dat het gespiegeld zou eindigen!) BEDANKT!!

O ja, je taartjes zien et natuurlijk ook mooi uit hoor!

Belangrijke dingen zijn nooit dingen