1

Onderwerp: Gekleurd biscuit!!!

Ik heb een roze kapsel gebakken, ik wist helemaal niet of het zou lukken, maar het ziet er echt zoooo onwijs gaaf uit!!!!! Zal foto's maken als ie af is, gevuld en aangesneden....

Hebben jullie weleens gekleurd biscuit gemaakt? Ik zie weleens van die regenboogtaarten, maar dat lijkt me lastig.....

Tips???

2 Laatst bewerkt door Liekie (09-02-2010 09:28)

Re: Gekleurd biscuit!!!

ik heb een keer een blauw biscuit gebakken :D op bestelling
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SNNRHVLB.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YAZVHANA.jpg
de bovenste was een proeftaartje om het effect te zien en te proeven ;) en je merkt er echt niets van in de smaak.

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

3

oow dat is ook gaaf zeg!!!

Nog nooit gedaan, maar lijkt me wel leuk! En als het aan de smaak niets verandert...

I'm not bossy, I just have better ideas...

5

Daar was ik bang voor, dat door het bakken de kleur en smaak aangetast zou worden, maar het is echt mooi van kleur en smaakt prima (heb de kids een stukje laten proeven en die zijn heel kieskeurig, haha)

6

Ik heb ook wel eens roze biscuit gebakken voor een bruidstaart. Het beslag was heel licht roze, maar na het bakken knal roze! Buitenkant van de taart was ivoorkleurig, dus gaf wel een leuk effect.

7

doe je dan door het biscuit de kleurstof die je ook voor het kleuren van fondant gebruikt?

eerst kieken, dan bl

8

ja, ik heb dusky pink van sugarflair gebruikt.....

9

Ik doe ook vaak kleurstof door de (gewone) cake. Sommige kinderen vinden het wel raar :) en willen het dan ook niet altijd eten

10

hahahaha, ja daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.....mijn roze taartje is voor een volwassene...maar mijn kids vonden het wel gaaf, misschien ga ik toch maar een lila kapseltje bakken voor mijn dochter straks.....