Re: Paddestoel
Errug leuk en mooi gefotografeerd ook!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paddestoel
Errug leuk en mooi gefotografeerd ook!
Hoe zorg je ervoor dat de voet van de paddo niet bezwijkt onder het gewicht van de hoed?
Hoi Krystle,
Daarvoor heb ik 4 satehprikkers in de voet gedrukt; de hoed rust dus op die stokjes. Eigenlijk wilde ik choco-sticks gebruiken, maar die kon ik bij mij in de buurt niet krijgen...
Ah ok! Die ga ik onthouden, thanks!
Wat een ontzettende mooie paddestoel, super gedaan!
Wat heb je dat gaaf gemaakt zeg! Superrrrr!
Wow prachtig!
Wauw chris wat supergemaakt weer.
Da's niet zomaar een paddestoel, hij is van Chris. Helemaal leuk en mooi!
Wat een leuke paddestoel!!
heel erg mooi zeg..
GEWELDIG!!! Ontzettend mooi gemaakt
Deze heeft een hoge wauw factor!
Hij is prachtig, en ik heb even op je site gespiekt; alles wat je maakt is echt geweldig!! Knap hoor!!!!!
Super gaaf hoor! Echt heel mooi en strak!
Onwijs mooi gedaan! Hoe zorg je ervoor dat de voet van de paddo niet bezwijkt onder het gewicht van de hoed?
Dat vraag ik me nou ook af...
Wat een ontzettend gave paddestoel! Heel erg mooi...
dit is gewoon geweldig, kan zo in een boekje komen te staan!!!
hij is echt erg mooi geworden...
maar sorry als ik een beetje moeilijk doe maar ik begrijp het niet echt wat je bedoelt met "draganth en dat je er iets onderaan hebt gespoten"
Ik heb hier bij de zoeken gezocht maar kon het niet vinden.
Als je wilt, kan je het dan nogmaals vertellen?
gr
Heel erg mooi!
Wauw, wat een verschrikkelijke leuke en schattige taart. Echt een kunstwerkje!
ik begrijp het niet echt wat je bedoelt met "draganth en dat je er iets onderaan hebt gespoten"
Als je wilt, kan je het dan nogmaals vertellen?
Natuurlijk!
Draganth (of pastillage) is een suikerdeeg van poedersuiker en gelatine. Als je het uitrolt (1-2 mm) en laat drogen heb je een hele stevige plak; het wordt harder (of in ieder geval sneller) dan bv gedroogde sugarpaste. Ik heb een circel uitgesneden en die laten drogen op een omgekeerd bordje. Dat is de onderkant van de hoed geworden. Aan de holle kant van de dragant-schijf heb ik kleine lijntjes gespoten, om de plaatjes van een paddestoel na te bootsen (waartussen dan weer de sporen zitten).
Umran, ik hoop dat het zo iets duidelijker is?
Ja nu begrijp ik het...
Ik denk dat het echt aan mij ligt volgens mij, maar ik kon echt geen beeld krijgen, kwam door draganth.
bedankt voor de uitleg..
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paddestoel