1

Onderwerp: wie heeft er een leuk idee voor een man...!!!

ik mag vrijdag een taart maken, het moet een verassing zijn voor een man z'n verjaardag van zijn dochtertje. nu mocht ik zelf de kleuren verzinnen enz maar het moet iets worden met bloemetjes en hartjes/roosjes...

nu zo ik echt niet weten hoe ik dat ga doen om het toch een beetje mannelijk over te laten komen...ik heb al gezocht met de zoekfunctie maar weinig met het onderwerp bloemetjes/man...

wie heeft er een leuke tip

Alvast bedankt en ik doe maar weer eens een beroep op jullie idee

2

Re: wie heeft er een leuk idee voor een man...!!!

Misschien in zwart-wit? Misschien niet de knal kleuren die dochter in gedachten heeft eigenlijk.... Maar wel chique mannelijk. Ik vind het by the way helemaal leuk dat idee van dochter, hahahha!
En anders helemaal mee gaan in het hartjes en bloemetjes idee en ook gewoon voor mega meisjes kleuren gaan, ik denk eigenlijk dat papa dat ook wel kan waarderen hoor! Ben benieuwd wat het word straks!

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

3

zoals marieke76 zei, zou ik ook doen Jaa..
Zwart wit en dan een tintje van dochter erbij doen.
Of samen de taart maken.. haar laten helpen.

Groetjes TaartjeLief/ Tamara

4 Laatst bewerkt door mniek (09-02-2010 10:28)

Maak er een overhemd van met bloemetjes/hartjes/roosjes. Ik zou in dit geval dan alleen de boord en de knoopjes van bloemetjes maken Snap je me nog?

Volg je hart...want dat klopt!

5

ik denk dat het zwart-wit gaat worden, maar om dan gekleurde bloemetjes/hartjes daarop te gaan doen, zou het dan geen circus worden. en om zwart-witte bloemetjes erop te doen word het denk ik nogal saai wat de kleur dan betreft...of wat vinden jullie..

thanks voor het meedenken...

6

je ken natuurlijk zwart wit  gebruiken en dan naam ofzo daar een kleurtje van maken. heb je toch niet helemaal zwart wit. veel succes ermee

Groetjes TaartjeLief/ Tamara

7

ik vind bruin met zachtblauw ook altijd een mannelijke combi. ets minder hard dan zwart/wit en iets minder zwarte tanden bij het eten hahaha.

bruine zaart, zachtblauwe streepjes aan de zijkant, bloemetjes op de rand van de taart in verschillende formaten....ik bedenk ook maar wat.
de enige man voor wie ik taarten bak is manlief en die wil altijd een appeltaart :s

Groet Corinne

8

bedankt corinne voor je reactie... idd is dat ook een mooie kleurencombi ik ga er nog eens goed over nadenken met alle tips van hier en dan zien jullie hem wel verschijnen in de parade....

thankssssss groetjes adelien

9

Een zwarte taart met witte bloemetjes, hartjes, stippen, strepen. Misschien ook grijs/zilver erbij gebruiken? Is wel chique en kan prima voor een man.
Geel en rood kunnen ook nog prima bij zwart en voor een man... toch?

Eigen taart is goud waard!

10

Of je maakt een taart in de vorm van een cadeautje, met een mooie strik erop (net alsof er een lint omheen zit) en je maakt een label eraan met : voor papa, van ....
De kleur kun je dan keizen wat je wilt, en er evt. ook bloemen en hartjes"pakpapier"van maken.
Succes ermee.

11

kleuren combi bruin oranje vind ik ook wel iets hebben..
verder heb ik 123 niet echt een ontwerp idee...

Enjoy, Life, Laugh and Cake!