1 Laatst bewerkt door miriamtilburg (05-02-2010 10:01)

Onderwerp: Eerste Taart Aan Het Bakken

Hallo,

Ik ben nieuw hier. Ik snap niks van het forum.....net nu ik dit zeg staat mijn bericht er ineens tussen......

nog even dit! Ik vindt het super de taarten....mijn eerste kapsel staat in de oven.
En zo te zien dreigd deze te mislukken....maar ja dan beginnen we gewoon opnieuw.

Nog tips !

Ik heb een hetelucht oven die ik op verschillende dingen kan zetten: hetelucht en boven of hetelucht en boven en onder of alleen hetelucht of alleen oven boven
/beneden.

Heeft iemand tips!!!!!

gr Miriam

Re: Eerste Taart Aan Het Bakken

Ik heb je berichtje een eigen topic gegeven. Je had je bericht in een topic over hoe je een plaatje bij je naam krijgt gezet. Graag eerst goed lezen, dan pas bericht typen, dus de rubriesktitels, rubrieksomschrijvingen en de sticky's (topic met belangrijke informatie, bovenin bijna iedere rubriek)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

oven moet op hetelucht boven en onder. Bij mijn ging de eerste direct goed! Succes!

absolute beginner ;-)

ik bak met boven- en onderwarmte. Worden mijn taarten veel mooier dan met hetelucht.

If live gives you lemons, make lemonade!

5

niet te heet ca 170gr zo gelijkmatige warmte en even geduld hebben, pas aan het einde gaat ie goed omhoog. (mits je wel echt 10 min gemixed hebt en lauw warme eieren hebt gebruikt)

Sorry dames. Ik had geen idee hoe het forum werkt. Nu wel! Jippie!!!

maar is jullie kapsel ook zo vast? ik krijg hem ook totaal nog niet luchtig. Ik volg alles op zoals beschreven staat.

Wat kan ik nog meer doen?

7

nee, soms heb ik zelfs "luchtbellen" echt heel lang mixen zeker 10 minuten met mixer en geen deeghaken maar die gardedingen.

is jou beslag dan wit? Bij mij is hij dan nog geel!!

9

Als het nog geel is heb je de eieren wel lang genoeg gemixt dan? die moet je echt 10 min mixen (samen met de suiker) dan wordt het wit en luchtig

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

10 Laatst bewerkt door Karin09 (07-02-2010 23:03)

Misschien dat dit je verder helpt:

How to van Keetie

of de film: http://www.youtube.com/watch?v=uzBAh7mWSvY

Dames bedankt allemaal, ik heb al die tijd gewoon te kort gemixt. Maar waar hebben ze anders een forum voor.........hi hi Ik krijg er weer helemaal zin in.
Nu alleen nog eiwit poeder zien te halen dan ben ik content...iemand eentip waar ik die kan halen... ja de webshop maar dan kan ik vandaag niks doen! En ik heb vrij vandaag dus ik wil fr

12

waar heb je de eiwitpoeder voor nodig als ik vragen mag?

Groetjes, Ilse

13

Hoi Miriam,

Beetje laat nu maar als je het eiwit nodig hebt om icing te maken kun je ook vers eiwit gebruiken. Misschien voor de volgende keer.

Groet,

Angelique

Initiatiefneemster van jouwtaart.nl. en Jouwtaartshop.nl , en sinds februari een taartwinkel in Haarlem!