1

Onderwerp: dummy

ik heb dummys gekocht van piepschuim
die wil ik gaan bekleden om voor de sjoo neer te zetten.
moet ik dan eerst iets speciaals doen, of kan het er gewoon overheen???

heb al op zoekfunctie gezocht maar niet gevonden, dus hoop dat iemand het weet

Re: dummy

ik weet niet hoe je hebt gezocht, maar het is zeker te vinden

trefwoorden: dummy AND bekleden
rubrieksselectie: bekleden

en taaddddaaaa je antwoord :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Voor het bekleden ff met natte handen er overheen wrijven, zodat de fondant/marsepein eraan blijft plakken.
Als je erg hobbelige dummies hebt (ligt eraan waar je ze hebt besteld) zou je ze eerst met icing kunnen afsmeren, of met een extra dikke laag bekleden en goed aanstrijken met de smoother.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Cakes by Petra schreef:

Voor het bekleden ff met natte handen er overheen wrijven, zodat de fondant/marsepein eraan blijft plakken.
Als je erg hobbelige dummies hebt (ligt eraan waar je ze hebt besteld) zou je ze eerst met icing kunnen afsmeren, of met een extra dikke laag bekleden en goed aanstrijken met de smoother.

ja zeg, probeer ik het zelf-oplossend vermogen op het forum van onze medebaksters te vergroten, geef jij zomaar het antwoord :(  :+

groetjes Tirza     

5

Ik heb 20 minuten gewacht... :S

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

de echte verklaring:

ik dacht, laat ik nou eens niet pinnig verwijzen naar de zoekfunctie maar gewoon lief antwoorden ;)
ff andere dingen gaan doen tussendoor...
en toen had jij al gereageerd!

:D O-)

groetjes Tirza     

8

Enne..deze zal ook ongewtijfeld in zoek functie staan :D ...maar noem hem toch maar even extra omdat het wel een heel handige tip is ;) ...die ik overigens uiteraad niet zelf verzonnen heb....

Schuur de scherpe randen van de dummy eerst even wat gladder voordat je gaat bekleden want dan scheurt de fondant minder snel op de randjes.

9

sjoo ???! show !

INACTIEF

10

taalpurist  :/

:lol:  :lol:

11

boterkoekje schreef:

sjoo ???! show !

volgens mij sjop=shop :think:

12

Nicky, is het inmiddels al gelukt met je dummy?
Ik heb er dinsdag voor het eerst 1 gemaakt en ik moet zeggen: heel mooi strak. De randjes waren al geschuurd voor me en inderdaad, een heeeeel klein beetje nat maken en dan de marsepein eroverheen knallen en klaar is klara!