1

Onderwerp: Een stapel/marsepein vraag

Ik heb nog maar 2 stapeltaarten gemaakt. Allebei 2 lagen, allebei met marsepein en bij beide taarten was ik bij het snijden.

Bij beide taarten bleef het marsepein van de onderste taart plakken aan het taartkarton van de bovenste. Dus dan trek je de onderste taart kapot als je de bovenste eraf haalt.

Herkent iemand dit en zo ja, is er iets tegen te doen?

2

Re: Een stapel/marsepein vraag

Ik gebruik 2 taartkartonnen. Op de onderste taart leg ik een taartkarton, maat van de bovenste taart, met de vetvrije kant onder. Daar gaat dan de tweede laag, die al een eigen karton heeft, op. Overigens een goede tip van dit forum :) !

Esther68 schreef:

Ik gebruik 2 taartkartonnen. Op de onderste taart leg ik een taartkarton, maat van de bovenste taart, met de vetvrije kant onder. Daar gaat dan de tweede laag, die al een eigen karton heeft, op. Overigens een goede tip van dit forum :) !

en met dubbel zijdig tape er tussen :) anders gaat het glijden ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Ik gebruik ook wel 2 taart kartonnetjes, maar die dubbelzijdige tape is een goede ja! Dat ik daar zelf niet opgekomen ben....

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

5

Marieke76 schreef:

Ik gebruik ook wel 2 taart kartonnetjes, maar die dubbelzijdige tape is een goede ja! Dat ik daar zelf niet opgekomen ben....

:Y

6

:o Vetvrije kant is toch de witte kant :o

smollebulle schreef:

:o Vetvrije kant is toch de witte kant :o

ja, die andere kant is gewoon grijs karton ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs