1

Onderwerp: Waar doen jullie de bloemen in ?

hallo allemaal

Waar doen jullie de bloemen in die je met bv tulose hebt gemengd om ze way rechterop te krijgen? Ik heb een eierdoos geprobeerd maar de bloemen zijn daar te klein voor

Groetjes Corine

2

Re: Waar doen jullie de bloemen in ?

poffertjespan en een doosje van Toffifee zijn bij favoriet hiervoor!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Ik heb bij de hobbyspeciaalzaak (de Kwast in Den Bosch) kleine plastic verfbakjes gekocht. Deze waren nog geen euro per stuk en hier kunnen 6 stuks in. Dit verkt ook voor hele kleine bloemen

Groetjes van Nicole!!

4 Laatst bewerkt door Soepkip (08-02-2010 17:58)

Ik doe ze in de appeltree van de supermarkt of eiertree

5

ik had hier nog een plastic vorm staan waarin kerstballen liggen (die liggen nu nog in een vaas op de vensterbank).
daarin ging het prima! als je naar mijn website gaat en wat naar beneden scrolt zie je wel een voorbeeld.

Soms maar ik ook vormpjes van aluminium folie, gewoon wat folie een beetje samen-kreukelen en dan kuiltjes erin maken.

Succes
Marjolein

6

Ik leg ze ook wel eens in mijn minicupcakebakvorm :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

7

hallo Dames

Heel erg bedankt voor jullie tips ik kan er wel wat mee!

Groetjes Corine

Mlein schreef:

ik had hier nog een plastic vorm staan waarin kerstballen liggen (die liggen nu nog in een vaas op de vensterbank).
daarin ging het prima! als je naar mijn website gaat en wat naar beneden scrolt zie je wel een voorbeeld.

Soms maar ik ook vormpjes van aluminium folie, gewoon wat folie een beetje samen-kreukelen en dan kuiltjes erin maken.

Succes
Marjolein

Ik heb op je site gekeken, mooie taarten allemaal!
Nou zag ik die orchid lace cutter-bloemen, die wil ik ook!!!! Maar ik kan ze niet vinden in de webshop, zou jij me de link kunnen geven?
alvast bedankt.
Oh ja en die krullen, ik heb ze vandaag gemaakt van ronde sliertjes, fondant met tylose, maar laat je ze drogen om het potlood/pen of niet? Als ik ze er nl. meteen afhaalde plakte het allemaal zo aanelkaar zeg maar.

9

Hallo

Hier de link voor de bloemen: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3811

En de krullen; ik heb sliertjes gemaakt met fondant en de sugar-gun. Die om een pen gedraaid, wel even laten drogen en dan voorzichtig wat draaien met de pen.
Dan glijden ze er wel af. En anders misschien de pen insmeren met wat crisco?

Succes!
Marjolein

10

ja dat dacht ik al eerst even laten drogen. ga naar de link :) ! Dank je!