Onderwerp: Mmmmmmm, stroopwafel cupcakes
Van het weekend voor het eerst mijn stroopwafelmix gebruikt met een toefje bebogeen botercreme. Het was heerlijk al zeg ik het zelf.
Bedankt voor het kijken!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mmmmmmm, stroopwafel cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Van het weekend voor het eerst mijn stroopwafelmix gebruikt met een toefje bebogeen botercreme. Het was heerlijk al zeg ik het zelf.
Bedankt voor het kijken!

Ja, leuk zijn ze zo!! (toevallig heb ik ze op dezelfde manier gemaakt, met een stukje stroopwafel.
Ze zien er heerlijk uit!
Kun je de bebogeen zo door de botercreme mengen? En hoeveel gebruik je dan?

Ze zien er heerlijk uit!
Kun je de bebogeen zo door de botercreme mengen? En hoeveel gebruik je dan?
Ja gewoon erbij gooien en mixen, de hoeveelheid kan je helemaal naar eigen smaak doen.
ziet er zeer lekkerrrrrrrr uit, mooi gemaakt zo met een partje stroopwafel erop!!
ziet er leuk en lekker uit
mmmmm ik krijg er spontaan trek van! Een goed idee zeg!
Hoe lang zou je dit kunnen laten staan buiten de koelkast. Mijn dochtertje wil hier graag op tracteren en ik zit wat te twijfelen over de vulling omdat het wel een paar uurtjes in de klas staat.
Hoe lang zou je dit kunnen laten staan buiten de koelkast. Mijn dochtertje wil hier graag op tracteren en ik zit wat te twijfelen over de vulling omdat het wel een paar uurtjes in de klas staat.
Ik denk dat je ze wel even buiten de koelkast kan laten staan. Als je de toef met botercreme(en wat bebogeen) maakt moet dit geen probleem zijn.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mmmmmmm, stroopwafel cupcakes