1

Onderwerp: Wat nodig aan materialen/produkten als beginnende taartenbakster

Hallo Allemaal,

Ik zou graag een beginners boodschappenlijstje hebben wat allemaal nodig heb aan produkten & materialen om als beginnend taartbakster te kunnen beginnen.
Deze week krijg ik mijn 1e bassisworkshop in maken van een "valentijnstaart".
Het lijkt me erg leuk te gaan doen het zelf taarten maken.
Maar wil dan wel goed beginnen als thuis na de workshop verder wil oefenen.
Als ik dan echt de smaak te pakken heb me verder verdiepen in ander soort workshops zoals: decoreren van een taart - puzzeltaart maken - cupcakes maken etc...

Wie kan mij op weg helpen en eventueel buiten dit forum om nog adressen waar spullen kan kopen en aanschaffen.Zodat meerdere adresjes heb om produkten te proberen etc..

Hopende jullie mij kunnen helpen .

Nanda

2

Re: Wat nodig aan materialen/produkten als beginnende taartenbakster

Hi je hebt mail,

ben alleen dit vergeten,

Als je in Rotterdam woont schijnt de molen in hillegersberg ook veel spullen te hebben

Cup'n'Cakes the way to celebrate!!!

3

Hallo Jerney,
Zal mijn mail even lezen..Ik woon in leiderdorp

4

kijk eens op www.infotaartjes.nl daar staan heel veel adressen. Alleen is de site al een tijdje niet meer bijgewerkt (er zou gewerkt worden aan een nieuwe uitvoering) dus een aantal links zijn misschien niet meer actief.

5

nathalie bedankt ik ga er even een kijkje nemen.Nanda

6

In de FAQ http://www.deleukstetaarten.nl/faq

Hier kun je ook veel informatie vinden.. Verder hangt het er echt vanaf wat voor taarten je gaat maken, of wilt maken..

Met een paar ronde springvormen kom je al een heel eind, anderen stappen snel over op vierkante taarten of bloemvormen.

Verder qua decoratie materiaal is er zoveel te krijgen,.. maar ook zoveel wat je eigenlijk niet echt nodig hebt..
In de FAQ kun je ook lezen wat je bijvoorbeeld kunt gebruiken voor een puzzelplaatje.. Maar ook dan is het handig om te weten wat je precies gaat doen.

Andere optie.. workshops volgen :Y dan leer je veel verschillende materialen kennen en dan kun je aan de hand daarvan een keuze maken..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

dames,Bedankt voor jullie reacties..Heb middels 1 en ander ingeslagen.Wacht nu tot betelde produkten binnen komen.Nanda