1

Onderwerp: amerikaanse cupcakes

Hallo allemaal,

Ik ben net als iedereen een lekkere snoeper en altijd op zoek naar de nieuwste recepten. Nu kom ik steeds een nieuwe site tegen op google namelijk shirleys cupcakes, heeft iemand hier wel eens van gehoord? Ik ben ik amerika geweest en helemaal gek van de ECHTE amerikaanse cupcakes. Die kan je hier in ons landje nergens krijgen. Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen zodat ik weet waar ik moet zijn om die heerlijke cakejes te kunnen halen. Of als iemand nog het juiste recept heeft............graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

Groetjes

Re: amerikaanse cupcakes

onder de knop recepten links boven vind je vast wel een receptje...

ik heb een beetje een raar gevoel bij je berichtje... alsof je graag wil dat we allemaal gaan kijken op de site van shirleys cupcakes. ik kan het ook gewoon mis hebben...

liefs marieke

[move] ----> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

De enige die ik ken is "Lily's Cupcakes" Maar die hebben geen eigen winkel. Wel kun je hun cupcakes bij diverse cafe's in Amsterdam en Rotterdam kopen. Moet je anders maar op hun website kijken of googlen.
Maar in principe zijn amerikaanse cupcakes volgens mij gewoon vanille cake met een toef botercreme, hier kun je genoeg recepten daarover vinden.

5

ik blijf even meelezen hoor., Ik ben erg nieuwsgierig wat het verschil is tussen echte Amerikaanse cupcakes en andere.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

Mirjam5 schreef:

ik blijf even meelezen hoor., Ik ben erg nieuwsgierig wat het verschil is tussen echte Amerikaanse cupcakes en andere.

een kilo suiker :+ 

En ja een NLs cupcake met een flinke botercreme toef is precies etzelfde als een amerikaanse.. alleen veel niet bakkende NLers weten dat niet omdat cupcakes over et algemeen niet echt bekend zijn hier.

7

Canadesje schreef:

een kilo suiker :+

...................... :lol: .....................

If life gives you lemons, make lemoncurd.