Onderwerp: hobbelige taart :-)
Hoi,
Even de foto er bij doen :-)
Zoals jullie kunnen zien zie je mijn vingerafdrukken wat op de taart wat normaal niet mag h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » hobbelige taart :-)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Even de foto er bij doen :-)
Zoals jullie kunnen zien zie je mijn vingerafdrukken wat op de taart wat normaal niet mag h
Geen tylose in doen,da's niet lekker als het hard word om je taart.Misschien wat dikker uitrollen,en voorzichtig je decoratie erop doen.Ik duw nooit op mijn taart ik leg het er op.Aan de zijkant iets vastplakken is meestal wel lastiger.
ah ok, zal ik in de toekomst rekening mee houden :-) deze was ook vlug,vlug wou op tijd klaar hebben :-).
raad jij die eetbare lijm aan om iets vast te maken aan de zijkant? Heb de bloemetjes met penseeltje nat gemaakt.
Bedankt voor het antwoord
grtj
sylvie
Als je met Bakels werkt kun je er ook voor kiezen om de beklede taart even te laten rusten en zo de fondant wat uit te laten harden, dan heb je denk ik minder last van vingerafdrukken ed.
Eetbare lijm is wel erg fijn vind ik, maar voor decoartie bovenop vaak niet nodig. Wel voor de wat zwaardere dingetjes als je die tegen de zijkant wilt plakken.
Ok, zet ik op mijn verlanglijstje, heb gisteren nog maar pas wat besteld :-)
Je kunt ook lijm maken door tylose met water te mengen. Hier op het forum staan vast nog wel tips over hoe je het moet maken.
hi, hij ziet er in elk geval leuk uit!!
smeer je hem af met botercreme??
z0, ja niet te dik en goed koud laten worden in de koelkast zodat hij wat harder is.
Ik heb het namelijk ook met mijn taarten maar dat komt dan meestal omdat mn botercreme weer zachter wordt door de warmte van mijn huiskamer!
Groetjes Bernadette
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » hobbelige taart :-)