Re: Makelaar in een heftruck !en de tweede is een verassings taart!
Echt kunst! Prachtig! Daar zit je vast vele uren aan te werken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Makelaar in een heftruck !en de tweede is een verassings taart!
Echt kunst! Prachtig! Daar zit je vast vele uren aan te werken!
Wat ben je toch een begaafd taartkunstenares!
2 heel verschillende maar prachtige taarten
[sub] even pietlutten, maar dan vergeet je het waarschijnlijk nooit meer.... verassen doen ze in een crematorium [/sub]
heeeeel erg mooi gedaan!
Hoe krijg je zo een poppetje in de truck geplaatst?
Wauw! Ik kan niet kiezen welke ik het mooiste vind,ze zijn alletwee geweldig!
wat geweldig weer. dit is echt je ding! je ziet gewoon steeds meer details bij je taarten.ongelofelijk mooi!
Mens mens, wat een taarten, echt prachtig!
[sub] even pietlutten, maar dan vergeet je het waarschijnlijk nooit meer.... verassen doen ze in een crematorium
[/sub]
Dat is nou es een mooi ezelsbruggetje!
WAAAAUUUUUUWWWW, echt super mooi en die makelaar taart vind ik KUNSTzinnig gaaf!!
geweldig wat mooi!!!!
Jeetje, wat een waanzinnig gave taarten!
Wat een waanzinnig mooie kunstwerken zeg !! Wat een werk moet dat geweest zijn!!
Waaauw, ze zijn allebei prachtig!!
Jeetje Natacha wat heb je weer prachtige taarten gemaakt en die roze heftruck het lijkt de gayparade wel,erg leuk!
Wat een geweldige taarten!!!!
Ik vind je Carstaart supergaaf.
Die voor de makelaar vind ik ook prachtig.
En hilarisch: Die roze vorkheftruck....
Prachtig! Waar boesteer je mee? Ik neem aan fondant? Je roze heftruck is goed!
het word een beetje eentonig , MAAR WAT PRACHTIG !!!
jeetje!!!!! Allemachtig,wat een SUPERtaarten heb je weer gemaakt. Die geiten en mooi dat ijzeren hek. Hoe heb je die heftruck gemaakt? Met prikkers erin?? Ooo al die kleine details en die cars is ook al zo leuk. Grappig al die soorten catussen!! Natacha je hebt jezelf weer overtroffen. TOP!!
Ze zijn beide weer fantastisch gemaakt en bedacht.
Wat is dat een joekel taart die onderste. Voor hoeveel personen is die wel niet?
O hoe heb je dat nou weer gedaan! Alles is gewoon prachtig natuurlijk, maar dat manneke in die heftruck is gewoon zo super! Top!
ooh wat prachtig!!! Dit noem je nog eens kunstwerken!!
Niet te geloven...
als ik dit zie zakt de moed mij in de schoenen
Wauw, super allebei.
Wow meid wat zijn ze weer gaaf zelfs met cars kun jij nog een fantastische taart maken echt niet te geloven!!!
Ook ik zit met open mond te kijken! Wow wat mooi en wat een details. Ik ben stik jaloers kon ik maar boetseren!!!!
Die taart voor de makelaar - geweldig! Echt super hoe je al die wensen en ide
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Makelaar in een heftruck !en de tweede is een verassings taart!