1

Onderwerp: Bekleed met MMF

Wat een verschrikkelijk drama de marshmellowfondant.. ik denk niet dat ik het ooit nog eens ga proberen om er een taartje mee te bekleden. Deze kon er nog net af.
Chocolade biscuit, gevuld met bananenroom en afgesmeerd met botercreme.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IFGGLE7K-D.jpg

2

Re: Bekleed met MMF

Dani, alle begin is moeilijk en elke volgende taart wordt mooier!
Vind deze best al een aardig begin...;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

3

Wat was het probleem dan? Ik werk er altijd mee en het is voor mij niet anders als bijvoorbeeld marsepein!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

4

Iik had het gemaakt en toen in een luchtdichte zak bewaard.
Toen ik het uit wilde rollen kreeg ik dat niet voor elkaar omdat het fondant weer gewoon terug kwam (veerde) niet uit te rollen. Toen even in de magnetron gedaan maar toen plakte het weer dus weer in de weer met poedersuiker en crisco en uiteindelijk toen uitgerold gekregen. Vindt het heel lastig en het recept is ook overal anders.. tips??

5

Ik heb je gemaild..

Groetjes Wendy

6

super bedankt.... ga het vandaag nog een keertje proberen :-)

7

Nou, ik heb vandaag een tweede poging gedaan om mmf te maken maar daar begint de ellende al. Wat een geplek (tilburgs, sorry). Het zit echt overal aan en tussen en als je uiteindelijk een 'bal' hebt krijg je het nooit of te nimmer uitgerold omdat het inderdaad gewoon weer terugveert. Wat doe ik fout??? HELP!!!!!!

8

Ook jou heb ik gemaild (als het goed is want m'n computer deed een beetje raar...)

Groetjes Wendy