1 Laatst bewerkt door Umran (22-01-2010 00:13)

Onderwerp: Magic mold of wonder mold?

Hallo dames,

Ik hoop dat ik het in de goede rubriek heb gezet maar de titel zegt het al.

Ik wil zo'n wondermold / magicmold bakblik gaan kopen alleen ik ben eerrrggg aan het twijfelen.

Ik heb al veel op de forum gelezen over beide bakblikken maar er is niet echt een mening erover dat de ene beter is als de andere. Magic mold is langer, dat heb ik gelezen maar of het echt anders is als Wonder mold weet ik niet.

Heeft iemand eventueel ervaring en of enig tips welke handiger en of beter is.

Alvast bedankt voor jullie hulp..

gr

Umran

2

Re: Magic mold of wonder mold?

Ik denk dat in de Magic Mold een hele Barbie past.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

3

ik heb de wondermold en dat is een superding. De ontvanger vindt het altijd lastig om te snijden, het is vrij hoog om mooi te houden. Soms stop ik er een kartonnetje tussen zodat de taart verdeeld is. Dit hoog snijden lijkt me met de magicmold nog erger. Veel meer personen zal het denk ik niet zijn en met een ondertaart breid je het aantal ook makkelijk uit. Ik heb dus geen echte mening maar ben erg tevreden over de wondermold

lekker duurt het langst!

Ik heb de magic mold.
Hierin past inderdaad -net- een hele barbie, daarom heb ik hem ook gekocht.
Verder maakt het, denk ook ik, niet veel uit.

If live gives you lemons, make lemonade!

5

Ik heb ook de Magic-mold en ben er erg tevreden mee.
Heb voor de Magic mold gekozen omdat hij groter is.
Denk ook dat het verder niet heel veel uitmaakt welke je neemt.

6

Ik heb de wonder-mold. Zowel mijn klanten als ik zijn er erg tevreden over.  Ik snij hem sowieso in twee delen omdat het anders een veel te hoog stuk taart is. Ik vind het prima werken, en als ze een taart voor meerdere personen nodig hebben, dan zet ik hem op een grotere onder taart.

7

Voor hoeveel personen is een wonder- of magic mold eigenlijk?

"Life begins where your comfortzone ends."

8

De wonder mold is voor 15 personen ongeveer.. de magic weet ik niet..

Ik heb de wondermold en heb 1 x met een pin popje gewerkt.. en ik moet eerlijk bekennen dat mocht ik nog een aanvraag voor een prinses krijgen ik geen pinpopje of barbie meer zal gebruiken. Ik zal het lijfje en het hoofd nu zelf boetseren.

Ben blij dat ik deze techniek van Wendy heb mogen leren en wil daar echt meer mee doen.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!