1

Onderwerp: Nog even over ebay..

Ik heb net even op het forum gezocht naar een ebaytopic, maar dat is er niet echt.
Ik vroeg me af met welke 'webwinkels' via Ebay, jullie goede ervaringen mee hebben?
Dus qua aanbod, kwaliteit, prijs, verzending etc.
Ik kan het zelf wel uitpluizen, maar het lijkt me handiger als ik meteen de betrouwbare winkels vind ipv bij de verkeerde te bestellen. Scheelt me bovendien ook veel tijd ;)

2 Laatst bewerkt door Vlindertjuh1985 (03-02-2010 22:50)

Re: Nog even over ebay..

Hoi,

Ik heb laatst bij hay3004 clickstix (cijfers & letters lower en upper case) besteld... heel goed ontvangen! Heeeel tevreden mee! Moest wel even geduld hebben, maar goed je hebt het over post van Engeland naar Nederland..

Je kan hem denk ik wel zo vinden op Ebay
Groetjes

Mijn blog + foto's van de gemaakte taarten en decoraties!! www.taartjeheerlijk.nl

3

je kan ook naar de feedback kijken van de verkoper(s). Ik heb zelf nooit problemen gehad met het kopen op e-bay.

4

Heb al heeeel veel van E-bay vandaan maar in al die die jaren nog nooit problemen gehad.
Succes Jen.

Gr. Jen.
I taart you,

5

Ik koop ook geregeld via Ebay, met succes. De laatste keren heb ik spullen uit Hongkong besteld. Supergoedkope plungercutters en bakblikken. Het verzenden duurt dan wel een week of drie...
Vanavond als ik thuis ben, zal ik je de shopnamen doorgeven.

groetjes Miriam

6

angelz schreef:

je kan ook naar de feedback kijken van de verkoper(s). Ik heb zelf nooit problemen gehad met het kopen op e-bay.

Bedankt voor de tip. Dat deed ik al wel, maar ik heb weinig ervaring met bestellen vanuit Amerika/Engeland. Ik weet dus niet wat de gemiddelde verzendkosten zijn, hoe de douane ermee omspringt en of dat zinvol is. Vandaar even de vraag. Wellicht zijn er dichterbij gelegen landen waar het voordeliger zou zijn? [ik vind het lastig om een zoekterm in te vullen dus zoek maar op marsepein en klik dan een beetje door]

Ben benieuwd naar de winkels waar jullie bestellen, ik ga ze eens uitpluizen! [zo slecht voor je portomonee maar zo leuk dat koopjesjagen haha]

7

Nou et heeft weinig zin om vanuit de VS te kopen ;)  leeeeeeeeeuk de duane kosten.  Vanuit engeland is et super te doen.. ik heb net weer een ebay bestelling binnen uit engeland kreeg em binnen 5 dagen (is niet altijd zo ;) )

hoe zit t evt met de douane met verzendingenuit engeland en hongkong?

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

Ik heb net even op ebay gekeken, maar vind de verzendkosten zo hoog. waar bestellen jullie de spulletjes?, volgens mij is het best interessant om daar te bestellen!

groetjes Inge

10

Patricia0255 schreef:

hoe zit t evt met de douane met verzendingenuit engeland en hongkong?

Verzendingen uit engeland hebben geen extra kosten...
Uit Hongkong kan et wel.. maar vaak schrijven ze een veel lagere waarde op de pakketten. 
Met producten uit hongkong kan je ook altijd een andere lever tijd verwachten.  Soms heb je iets binnen een week bij je thuis en soms duurt et echt een week of 3.  En oppassen als je electro apparaten uit hongkong wil kopen.  De stekkers zijn niet gemaakt na EU normen.. dus als je een fikje krijg kan je in de probleemen komen met de verzekering. 
Oh en vaak uit hongkong zijn et namaak producten.. daar moet je ook mee oppassen.

11

thx voor je info  :)

Nog tips welke verkopers op ebay leuk spul verkoopt? verkopersnamen ? :D

Enjoy, Life, Laugh and Cake!