Onderwerp: Even voorstellen!
Ik dacht, laat ik me toch maar even voorstellen.
Ik ben Anne uit den haag, [pas] 17 jaar.
Ik heb afgelopen zomer ontdekt hoe makkelijk taarten of cakes bakken is, ik dacht altijd dat het heel erg moeilijk was, maar vooral met een mix is een super easy.. Dus zocht ik de utidaging op; zo mooi mogelijk versieren!! Ik ben nooit verder gegaan dan een beetje icing en glazuur, maar toen ik inspiratie wou opdoen voor een Valentijnstaart, zag ik een ontzettend mooie taart. Toen ben ik gaan zoeken hoe ik dat kon doen, en zo ben ik een week of 2 geleden hier terecht gekomen.
Ik ben ZOOOOO ONTZETTEND BLIJ met deze site!! Het geeft me een supergevoel dat als ik iets niet weet of begrijp, er hier altijd mensen zijn de me willen en kunnen helpen! En dan de webshop, ook helemaal super!! Ik ga morgen, als ik mijn salaris heb[arme student ], een bestelling plaatsewn met de standaard dingetjes als uitstekers en smoothers etc.
Afgelopen week vielen er heel veel lessen uit, en wat heb ik in mijn vrije tijd gedaan? Eigenlijk niks anders dan op deze sites neuzen, recepten overschrijven, tips opslaan en: mijn eigen verjaardagstaart ontwerpen! Mijn moeder heeft denk ik een beetje ingezien, dat het wat goedkoper is om zelf zo'n leuke taart te maken, dan er een voor 8.50 per persoon te kopen met een enorme familie.
Door deze site ben ik nog meer van taarten gaan houden, ookal ga ik deze week pas mijn eerste fondant-taart maken. Ik ben nu helemaal verslaafd!!
Naja, dat was het wel..