Re: Nr 29. Erg simpel maar ik ben zooo blij.
leuke taart hoor!
ik vind die bloemetjes zo leuk, maar kan ze niet vinden op de site...welke zijn dat?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nr 29. Erg simpel maar ik ben zooo blij.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
leuke taart hoor!
ik vind die bloemetjes zo leuk, maar kan ze niet vinden op de site...welke zijn dat?
hij is heel mooi geworden
leuke taart hoor!
Deze zijn het:
Wat een prachtige taart zeg! Superrrr!!
Ik denk dat de ervaren baksters dit OOK een prachtige taart vinden hoor! Zo strak en netjes!
Ik ben zelf nog niet ervaren, maar ik vind hem zo prachtig in zijn eenvoud. Less is more!
Zussie schreef:leuke taart hoor!
ik vind die bloemetjes zo leuk, maar kan ze niet vinden op de site...welke zijn dat?Deze zijn het:
thanks!! ze zitten al in de boodschappenmand 
Een chique strakke taart!
Wow wat is deze chique. En strak, en mooie kleuren. Super!!
En dat digiscrappen ziet er waanzinnig mooi uit... Die heb ik even als favoriet opgeslagen :-).
**estherh** schreef:Prachtige kleur!! Wat een leuke taart...mooi strak.
Ook je achtergrond is s
mooie kleur en mooie taart
Eigenlijk ging alles goed (mag ook weleens..). Redelijk strak geworden. Een nacht in de koelkast is toch wel een aanrader hoor.
Nou prachtig hoor!! Ben nog lang niet aan mijn 29e toe. Wat zet je nu precies in de koelkast, de hele taart of alleen het biscuit?
ow ik vind hem super mooi! leuke uitsteker
Super, wat een chique taart zeg.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Nr 29. Erg simpel maar ik ben zooo blij.