Onderwerp: [HOW TO] Je persoonlijke etagere maken
leuke variatie op de etagère ........
edit Jozien: om het topic overzichtelijk te houden, heb ik de foto's alledrie ook even in de startpost geplaatst
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOW TO] Je persoonlijke etagere maken
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
leuke variatie op de etagère ........
edit Jozien: om het topic overzichtelijk te houden, heb ik de foto's alledrie ook even in de startpost geplaatst
het idee van zelf stapelen had ik al eens gezien op het forum, maar zo met een eigen logo aangebracht is het wel heel gaaf!
ooo, wat goed zeg. Super leuk bedacht met je eigen naam erop!
Ja dat heb ik ook al eerder gezien en gemaakt maar ik heb vorig jaar een plotter gekocht en daar kan je alle logo's en teksten mee uitsnijden :-)
Ja dat heb ik ook al eerder gezien en gemaakt maar ik heb vorig jaar een plotter gekocht en daar kan je alle logo's en teksten mee uitsnijden :-)
En doe je dat ook evt. voor anderen?
Tuurlijk je mag me altijd mailen.......gr Chantelle
wat onwijs gaaf geworden!!!! Die letters zijn echt heel mooi, knap hoor!!!
en is het los gestappeld of zit het ook daadwerkelijk vast aan elkaar?
Nee het zit zo vast als een huis aan elkaar met speciale twee componenten lijm .
Chantelle schreef:Ja dat heb ik ook al eerder gezien en gemaakt maar ik heb vorig jaar een plotter gekocht en daar kan je alle logo's en teksten mee uitsnijden :-)
En doe je dat ook evt. voor anderen?
Moet nog een logo verzinnen...naam etc heb ik al!
Ik heb m op zn kop bekeken, maar ik vind m geloof ik mooier met de bekertjes andersom
Ik heb m op zn kop bekeken, maar ik vind m geloof ik mooier met de bekertjes andersom
'k Heb bijna mijn nek verrekt.....maar ben het met Lune eens....;)
Vind hem evengoed errug leuk!!!
Grappig dat jullie het zeggen want er staan er nog twee te drogen met de bekers anders om al is het alleen maar om dat je dan meer ruimte hebt om wat neer te zetten op de bordjes officieel moeten ze wel op de kop Hi Hi bedankt voor jullie leuke reacties foto.'s volgen nog wel van de andere......Gr. Chantelle
heb je het met de hand geschilderd of met sjablomen??, wel heel erg mooi en leuk idee!
a dat heb ik ook al eerder gezien en gemaakt maar ik heb vorig jaar een plotter gekocht en daar kan je alle logo's en teksten mee uitsnijden smile
dit vind ik geen tip voor in de vraag&aanbod rubriek, tips aldaar zijn tips waar je iets kunt kopen of waar iets in de aanbieding is.
[move] ---> sjablonen, patronen en how to's
Tirza sorry maar ik wist niet waar ik het dan neer moest zetten ??ben nog niet zo lang hier ...........................
gr Chantelle
Tirza sorry maar ik wist niet waar ik het dan neer moest zetten ??ben nog niet zo lang hier ...........................
gr Chantelle
Tirza is niet zo gauw boos hoor Chantelle!
Als ze het zat is drukt ze gewoon op een geheim knopje.....:lol:
heb je dat patroon dan met porsein verf geverfd? of hoe?? snap het ff niet kan aan mij liggen!!
Hoi Annelies, dat zal ook wel hoor ik ook niet gelukkig heb niet zulke lange tenen maar vind het wel lullig als ik iets doe wat niet mag ha ha ha ......
Youkie ik heb daar een speciale snijplotter voor ik maak ook shirts en dergelijke........
gr Chantelle
heb je dat patroon dan met porsein verf geverfd? of hoe?? snap het ff niet kan aan mij liggen!!
Chantelle heeft een plotter...dat is een machine die "uitsnijdt" dus geen verf of zo...
Hoop dat ik het een beetje goed uitleg.;)
en dan plak je het erop? van welk materiaal is dat dan, kan je dat afwassen
Volgens mij is het van hetzelfde materiaal als van plakletters op auto's, etalageramen etc.; dun plastic.....
Precies Annelies dat rijmt hi hi dus net zo stevig als autostripping !! gr Chantelle
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOW TO] Je persoonlijke etagere maken