Re: Sugarveil vlinder
Heel leuk zeg! Maar daar moet je wel engelengeduld voor hebben. Gelukkig heb ik dat
, dus ik ga het zeker ook eens proberen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sugarveil vlinder
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel leuk zeg! Maar daar moet je wel engelengeduld voor hebben. Gelukkig heb ik dat
, dus ik ga het zeker ook eens proberen.
Noompie schreef:even opgezocht voor de mensen die de pen wel leuk vinden, hij heet: Cuispro Food Decorating Pen en is bij een aantal kookwinkels voor ongeveer 10 euro te krijgen
Vind hem wel aardig aan de prijs....
Zou je niet gewoon die flesjes van wilton kunnen gebruiken? zijn wel een stuk goedkoper...
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=957
Als jij dat nou uitprobeert en het dan aan ons laten weten 
djehr schreef:Noompie schreef:even opgezocht voor de mensen die de pen wel leuk vinden, hij heet: Cuispro Food Decorating Pen en is bij een aantal kookwinkels voor ongeveer 10 euro te krijgen
Vind hem wel aardig aan de prijs....
Zou je niet gewoon die flesjes van wilton kunnen gebruiken? zijn wel een stuk goedkoper...
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=957Als jij dat nou uitprobeert en het dan aan ons laten weten
Ja dat had ik ook al bedacht
... alleen vind ik de sugarveil ook aardig aan de prijs (
kaatjekeutel schreef:djehr schreef:Vind hem wel aardig aan de prijs....
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=957Als jij dat nou uitprobeert en het dan aan ons laten weten
kaatjekeutel schreef:djehr schreef:Vind hem wel aardig aan de prijs....
Groetjes Gerlinde
Je kunt het ook gewoon in een spuitzak doen net als Icing en dan spuiten hoor.
Dat is idd miss ook nog een optie, denk alleen omdat ik beginner ben en geen ervaring heb met spuitzakken dat het voor mij makkelijk zou zijn met die pen. 
Gerlinde schreef:Je kunt het ook gewoon in een spuitzak doen net als Icing en dan spuiten hoor.
Dat is idd miss ook nog een optie, denk alleen omdat ik beginner ben en geen ervaring heb met spuitzakken dat het voor mij makkelijk zou zijn met die pen.
Daar kun je wel eens gelijk in hebben.
Gerlinde schreef:Je kunt het ook gewoon in een spuitzak doen net als Icing en dan spuiten hoor.
Is vaak een kwestie van oefenen dat spuiten, maar zou ik dan niet met sugarveil doen. Ik hoef inderdaad niet pers
Die pen is idd niet de gedkoopste optie, maar makkelijker vergeleken met een spuitzak (is mijn persoonlijke mening natuurlijk, maar die spuitzakken en ik.. zijn geen vriendjes
)
De sugarveil zit ondertussen in mn mal, en ik heb meteen een laag op een stuk zeil gedaan.. die kan dan morgen ofzo door de cricut 

Omdat de sugaveil al een paar dagen (afgesloten maar toch..) stond was hij was taai geworden, en het was dus lastig om het netjes in de mold te krijgen.. toch ben ik best tevreden met het effect en ik weet zeker dat als je dit met "verse" sugarveil doet dan je dan een heel mooi kanten rand hebt!
Ja gaaf! Heb je er ook een dvd bij gekregen? Heb je op youtube die filmpjes gezien?
wat mooi!!! dit wil ik toch ook nog gaan proberen
Heb toevallig ook net sugarveil binnen gekregen en ga er de komende week wat mee experimenteren. Ik vind dat spul alleen niet te vr......Ga eens proberen of het met enkele toevoegingen misschien lekkerder is....
heb mijn vlindertaart ondertussen op, en vind het als je het los eet niet geweldig ofzo...maar al je het in combi met een hap taart eet dan proef je er niets van..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sugarveil vlinder