1 Laatst bewerkt door mevr. baktaart (07-02-2010 15:43)

Onderwerp: HoiHoi

Hallo allemaal,

Zal me eerst is even voorstellen: Jacqueline is mijn echte naam en ben 24 jaar. Sinds jongs af aan al bezig met taarten. Eerst als hulpje van mijn moeder :P natuurlijk meer snoepen dan echt helpen, maar ja toen wel al besmet geraakt met dit virus...

Nu woon ik al enige tijd samen in Middelburg en ben in ons huisje ook vaak bezig met taarten bakken. Aangezien mijn vriend dit heel erg leuk (zegt hij altijd, maar bedoeld lekker) vind, heeft hij mij vorig jaar een cursus gegeven bij Make your Cake :D Deze cursus was meer dan geslaagd, want sinds dien kijk ik bijna elke dag op dit forum!!! Helaas geen foto gemaakt van de taart die ik toen gemaakt had :(

Afgelopen week druk bezig geweest met de voorbereidingen voor mij eerste eigen taart. Wilde echt alles zelf maken... Nou dat heb ik geweten...wat is dat veel werk zeg, maar het zag er allemaal goed uit en het smaakte ook lekker :P Binnenkort dus foto's!!!

Groetjes Jacqueline

2

Re: HoiHoi

Hoi Jacqueline,
Leuk dat je het virus van jongs af aan al bij je hebt.... meestal hoop je een virus kwijt te raken, maar deze dus niet. Je vriend is er dus ook nog blij mee  :rolleyes:
Zoals je schrijft, het

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

3

Welkom op dit gezellige forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

4

Het resultaart is geplaatst!!!

Ja idd veel werk, maar nog steeds besmet. Heb al een paar dingetjes besteld in de webshop :P. Maandag komen ze, kan al niet wachten!!!

Groetjes Jacqueline