Re: Hij "reed" zo mijn keuken uit ...3-D BMW 525
Hij is super gaaf!!!
Groetjes, Dolores... www.ti-ta-tovertaartjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hij "reed" zo mijn keuken uit ...3-D BMW 525
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is super gaaf!!!
Ik was nog benieuwd of je hem zou posten, in het 'groot' is hij nog steeds gaaf!
Nu de how to nog hgroetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.
Ooooh wat prachtig!!!
WAUW Ria, die is machtig mooi!!!
Met wat heb je de ramen gekleurd??
waaw dat is strak gedaan zeg!!
WAUW Ria, die is machtig mooi!!!
Met wat heb je de ramen gekleurd??
Hoi Nathalie,
De auto en de ramen zijn gekleurd d.m.v. de airbrush 
Scheelt heel veel kleurstof en kneed werk 
Ik heb de body eerst met blanke marsepein opgebouwd. De ramen eruit gesneden en apart gespoten, vervolgens weer terug geplaatst 
de airbrush
Ik ben helemaal niet groen van jaloezie
dat lijkt alleen maar zo! 
Wow, wat een supertaart! Zo knap gemaakt!
Wij (spruit8 en ik ) zeggen wauw! Die is goed gelukt. Van dit soort opdrachten word ik niet warm, maar misselijk 
Wauw dit is meer dan 3 x

Die Ria, je hoort nog maar weinig van haar hier op het forum maar als ze dan langs komt dan hebben we er ook meteen allemaal onze kin op de schoenen hangen 
Mooi gedaan zeg !!!! (die auto bedoel ik dan he
)
Groetjes Nicole
Mooi zeg. De ramen springen er ook mooi uit zo in die kleur (niet letterlijk gelukkig).
Die Ria, je hoort nog maar weinig van haar hier op het forum maar als ze dan langs komt dan hebben we er ook meteen allemaal onze kin op de schoenen hangen
Mooi gedaan zeg !!!! (die auto bedoel ik dan he
)
Groetjes Nicole
Hej nicole 
Ik probeer wel weer wat vaker te 'forummen" een van mijn goede voornemens voor 2010 
Mijn bedrijfje Ricake loopt prima, dus dat is al werk aan de winkel.
Maar de voorbereidingen voor Taart&Trends 2010 zijn ook alweer in volle gang. Doordat dit evenement blijft groeien en meer organisatie tijd vraagt, pakt mijn forum tijd wat minder groot uit
maar het blijft leuk om te organiseren. 
Mooi zeg. De ramen springen er ook mooi uit zo in die kleur (niet letterlijk gelukkig).
gelukkig niet anders moet ik die auto van carglass ook nog erbij maken 
wat mooi !!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hij "reed" zo mijn keuken uit ...3-D BMW 525